Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurte på om alle har kjent symptomer ved pos test. Er på rugedag 6 og er bare så spent. Har alle kjent svangerskapssymptomer så tidlig????

ønsker alle lykke til her inne.

Klem sunsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sunsen:-)

Alle har nok ikke kjent symptomer ved positiv test...:-)

Du er velkommen i forumet "hvordan går det med dere RUGERE?"

Der er vi flere rugere som støtter og følger hverandre:-))

Er selv på rd 7, og er så spent at jeg har bestemt meg for og teste før tiden:-))

Skrevet

Jeg er selv på rugedag 6 og kjenner ikke mye. Bare murringer og hyppig vannlating.

Ingen ømme bryster osv.

Er veldig individuelt tror jeg.

:-)))

Skrevet

Jeg er på rugedag 5 og har mange symptomer. Jeg har mye vondt i eggstokkene- spesielt på en side- litt livmorkramper innim. Eggstokkene er veldig vonde innim. Jeg har veldig ømme bryster også. Deresom har murringer- er dette vonde murringer??

Det er tydelig at det er helt normalt med både mye symptomer og ingen symptomer- vi får bare håpe og smøre oss med tålmodighet- noe jeg ikke har mye av :-)

Skrevet

Jeg har hatt murringer ifra dag rd 1-8 og det er ikke kjempevondt,men litt ubehagelig irriterende (som lette menssmerter ), Har hatt vonde bryster (samboern sier de har blitt større og vil gjerne ha dem sånn...hehe..) ser tydelige blodårer , rd 8-9 så har jeg ikke hatt murring bare litt stikninger og bare litt stikninger i brystene og ikke fullt så ømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...