Gå til innhold

Da var hun her - 11 dager før termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig hjemme fra sykehuset. Min lille prinsesse kom torsdag 2. september til verden klokken 03.43. Det hele begynte egentlig med en undersøkelse på føden mandag 30. august. Jormor sjekket meg og sa at jeg allerede hadde 3 cm åpning. Hun mente at jeg var såpass moden at det var trygt å tøye litt i livmoren. Jeg gikk da hjem og ventet spent uten at det skjedde stort. På natten gikk slimproppen, men allikavel var det lite som tydet på at noe fødsel var på gang.... Jeg gikk rundt med masse kynnere og murringer men ikke ordentlig rier ennå. Onsdag ca. kl. 16.30 begynte jeg å kjenne svake rier men 7 minutters mellomrom. Jeg bestemte meg for å ikke ta det helt alvorlig og regnte med at de ville gi seg. Klokken 20.30 kom de med 5 minutters mellomrom og jeg ringte føden. Nå tørte jeg ikke være hjemme lenger. Jeg dro til føden og ble lagt inn for natten. Ikke før kl. 02.00 begynte de å bli sterkere. Når de sjekket meg da var jeg 4 cm og i løpet av 1 1/2 time var jeg 10 cm. Og plutselig så var hun ute...... :) Happy happy!!! Ingen rift og ingen sting! Alt gikk bra. Lile nurket var 47 cm lang og veide 3135 gram! Just perfekt! Fødestøv sendes til alle dere fødeklare damer <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at alt gikk så bra. Gratulerer så masse med prinsessen. Kos dere!

Skrevet

Gratulerer med lille jenta:):) Og fryktelig som folk sniker i køen om dagen!:) Hehe! Kose dere masse! *grabber med seg så mye fødestøv e bare kan*

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse til deg med prinsessa!!! :) Og fødestøvet tas i mot med stooor takk!!!! :)

Skrevet

Gratulerer masse! Så flott at fødselen gikk så bra!

(Soper med seg fødestøv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...