Gå til innhold

Etter to omganger med cytotec blir det utskrapning i morgen...

Kronesis

Anbefalte innlegg

Det ble oppdaget Blighted ovum for 16 dager siden. Hadde en omgang med Cytotec. Trodde alt kom ut. Har vært gjennom det før så alt kjentes normalt ut. Tok kontakt med gyn.avd. på fredag fordi jeg fikk mistanke om å ha fått infeksjon.

Hadde heldigvis ingen infeksjon, men det er fortsatt rester igjen.

Noe motvillig startet jeg runde nr to med cytotec, men det har ikke kommet noe.

Da ser det ut som det blir utskrapning i morgen.Jeg er så lei!! Det kjennes ut som hele underlivet mitt et som et stort sår..

En ting er tapet og sorgen over å ha mistet 2 ganger. Men at det hele tar så lang tid er mye verre.

Jeg bruker så lang tid på å bli gravid. Og når jeg ikke klarer å holde liv i spiren klarer jeg ikke å få den ut heller...

Jeg syns jeg hånderer abortene bra, men nå "bikker" det litt over for meg... Beklager sytingen. Det blir jo snart bra :)

Fortsetter under...

Hei!

Det er bare å "bikke" litt.... synes selv cytotecen er umenneskelig.

Har slitt mye mer etter den enn hva jeg gjorde etter utskrapningen.

Det er noe dritt å gå å vente slik, håper det går greit med deg og at du kommer deg raskt gjen.

husk at det er lov å ha det vondt når slik hender.

Bare syt så mye du vil, det gjør jeg:-) vel, noen dager er litt opp, og noen dager er litt ned...sånn er det bare!

Lykke til, håper du snart klarer å se fremover igjen.

God klem fra meg.

Skjønner deg veldig godt!! Jeg fikk utskrapning igår etter 5 runder med cytotec som overhodet ikke ville virke. Jeg fikk påvist Blighted ovum da jeg var ca 11+5. Min første ufrivillige abort. Jeg har 2 barn fra før og tenkte vi skulle få en attpåklatt eller to. Det som var veldig kipt var at vi hadde streva med å bli gravid i 1 helt år. Så skjedde dette. Var et relativt sjokk for meg for jeg hadde aldri hørt om det.

Det jeg reagerer på idag er at jeg nesten ikke blør noenting. Legen sa forberedte meg på at jeg kom til å blø i noen uker. Og at de første dagene kunne være veldig kraftig. Vet du om dette er normalt? Såvidt at jeg har utflod med litt brunlig farge!! Bare et og ethalvt døgn etterpå?

Skjønner deg godt. Sitter her å er kjempe skuffet.

Og vet ikke riktig hva jeg skal si til folk som jeg har fortalt at jeg skal ha barn. "Nei jeg har abortert, men det var ingen barn!"....

Jeg var da tross alt nesten 12 uker på vei og trodde jeg var trygg for slikt!

Ser at du sier du har mistet to ganger. Er risikoen for gjentakelse for BO større for oss som har hatt det en gang før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...