Gå til innhold

d har jeg leita fram korta mine :) kan spå 10 stk nå :)

Anbefalte innlegg

hei oktoberprins :)

1. får opp 1 dag etter termin, :)

2. får opp lykke og trygghet, og at ting ser bra ut fremover :)

kan komme noen overaskelser, og diskusjoner, men dere er sterke sammen og kommer dere igjennom dette :)

3. dere får en "normal" fremtid, de problemer som oppstår, er ting som en ikke kan ungå, og løser seg enkelt :) både for dere som foreldre og par og barna deres :)

Fortsetter under...

zassy :)

jeg får opp en graviditet, men ikke i år. ser ut som om det blir et seint 2011 barn :)

tenker du litt på å få barn før du tør å si ja for en jobb?

det er som om du føler det er vanskelig å få en jobb for så å si at du er gravid? :)

men jobben kommer, om ikke så utrolig lenge. og graviditeten din vil bli tatt godt imot når den tid kommer :)

lykke til :)

Hei. Høres ut som det kan stemme med seint 2011barn for kjæresten vil egentlig ikke starte prøving før neste sommer, men håper på å få lurt han med litt før ;) Flere har sagt at det kanskje blir graviditet i des-feb så er spent på det, kan jo stemme med sent 2011barn det.

Jeg ønsker meg helst en sikker jobb før jeg blir gravid, er litt derfor vi venter også, har en liten stilling nå som jeg trives godt i, men den er veldig usikker + liten så jeg søker etter større stillinger og fast stilling helst. Antagelig blir vi å starte prøvingen ikke lenge etter at jeg får meg jobb da det er dette vi venter på, så jeg tenker det blir litt ekkelt å måtte si at jeg er gravid så raskt etter jeg får meg jobb, men det er ikke noe som stopper meg i og med at jeg begynner å merke alderen litt, hehe, vil jo helst ha flere barn så føler vi bør starte snart! ;) 'Hååper du har rett i f.h til at jobben kommer snart, er SÅ klar for det nå, og har 3 søknader ute akkurat nå som jeg håper på! :) Tusen takk skal du ha, skal si fra hvis det skjer noe da ;)

Annonse

*bambi*

ser ikke ut som om du er gravid nå, men om ikke så lenge så sitter den :)

får opp 2, første skal gå ganske bra.. kanskje litt problem når det gjelde den andre. blir litt flere pp en du skulle ønske..

du er vell ikke ferdig utdannet du? men får opp at du ikke skal stresse uansett når det gjelder jobb, det kommer :)

Carina81_2MA♥gravid♥

får følelsen på at du får rett før termin, 1-2 dager :)

det er en helt normal graviditet, og alt kommer til å gå bra :)

ser ut som om det er en liten gutt, men litt usikker :)

Annonse

ser det står 10stk,men håper du kan se på meg også.

jeg er gravid,ser du kjønnet?svangerskapet og fødels osv?

lege termin er 12mars min er 13april

jeg er født 28april 82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...