cmilla80 Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Nå føler jeg at ventetiden er såå uendelig.. Er godt i gang med uke 37 og venter egentlig en fødsel når som helst nå.. For blir daglig lurt av sterke sammentrekkninger, som aldrig tar seg opp:/ Heldigvis mener Jm at det er best å sette i gang i uke 38 om ikke noe har skjedd før.. For guttene veier såpass mye nå.. Er så utrolig stor nå at det ikke er mye klær jeg får på meg. Har 2 topper og 2 bukser igjen som det går å bruke. Så det er veldig spennende å skulle kle på seg om dagen!!! Haha Og i tillegg er jeg så ufattelig sliten i hele kroppen av vekta. Knær, hofter og rygg har sviktet meg helt.. Puhh. Så det er ikke lange turene ute før jeg er helt kaputt.. Men de dagene man først er ute blir man sett på som ett freak show.. For magen min står rett ut, og er ellers ganske lita og tynn, så ja det ser kanskje rart ut.. Men man blir lei når Alle må stirre, måpe, peke eller si noe sånt som " det er det jævligste jeg har sett" hyggelig.... Så nå sitter jeg inne og syter på en kjedelig søndag! Som egentlig er en nydelig høst dag.. Det var mye syting på en gang! Men måtte bare få det ut.. Hehe Hvordan går det med resten av dere som har termin om ikke så lenge?? Ellers må jeg bare få med at jeg gleder meg veldig til å få møte prinsene. Og at jeg hadde gjort dette igjen;) hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142283458-%C3%A5hhh-s%C3%A5%C3%A5-lei-n%C3%A5/
osima venter 2 små Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Kjenner meg veldig igjen, og jeg er bare i uke 32, så vet at de bør holde seg der inne en stund til. Hadde jeg vært i uke 37 hadde jeg vel vært enda verre..hehe.. Får spørsmål og kommentarer daglig som "nå er det vel ikke mange dagene igjen", "oj, så stor du er, er du på overtid", "stakkars deg som er så svær, må være tungt". Og begynner bli lei av å svare og forklare til ukjente hele tiden at det er to der inne og JA, det er tungt... Merker bekkenet begynner verke nå, særlig på høyre side og nedover låret, håpet jeg skulle slippe unna.. I tillegg kommer jo halsbrannen, kynnere, rastløse ben, mye vann i kroppen, oppe 7-8 ganger om natta for å tisse og konstant sliten... Men, prøver kose meg de siste ukene og gleder meg utrolig til å få hilse på babyene i magen Masse lykke til videre til deg, du har jo kanskje født nå for alt jeg vet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142283458-%C3%A5hhh-s%C3%A5%C3%A5-lei-n%C3%A5/#findComment-142296293
novem Skrevet 14. september 2010 #3 Del Skrevet 14. september 2010 Unendelig er for bokstaven.... jeg er 27 +5 i dag å holder på å klikke, fant ut at jegvar gravid da jeg var 3 uker på vei, spydde da frem til uke 17 da overtok kroppsverk og søvnproblemer. så nå er jeg heldig om jeg får max 4 t søvn hver natt. jeg kaster fremdeles opp en gang eller to om dagen å føler meg rett å slett helt usj... Jeg gleder meg så utrolig til å bli ferdig men fy søren denne ventetiden er lang.. prøver å ha et lite prosjekt hver dag som jeg skal gjøre men er jammen ikke lett det heller.. mye syting det her ser jeg ja.. huff kan nesten ikke vente med å treffe jentene mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142283458-%C3%A5hhh-s%C3%A5%C3%A5-lei-n%C3%A5/#findComment-142319249
lola80 Skrevet 14. september 2010 #4 Del Skrevet 14. september 2010 Utrolig å lese om diverse tragiske kommentarer noen av dere har fått. Det er helt latterlig og grotesk - at både kjente og ukjente, liksom føler seg berettighet til å kunne uttale seg slik. Har heldigvis ikke fått negative, kjipe kommentarer selv, men reagerer veldig på at det er så mange som jeg knapt kjenner, som - det første de gjør, er å ta meg på magen, før de sier hei. Jeg har flere ganger kveppet til, for jeg kjenner første en hånd på magen, deretter ser jeg en person som jeg må tenke grundig på hvor jeg har dem fra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142283458-%C3%A5hhh-s%C3%A5%C3%A5-lei-n%C3%A5/#findComment-142320635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå