Gå til innhold

Kan spå 15 stk.idag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for spåing

Skal gi deg tilbakemelding ang operasjon, håper du har rett.

skal inn å ferne en stor muskelknute på livmoren.

Hehe stemmer det du sier ang økonomi, jeg holder på å kjøpe meg inn i huset til samboeren min. Og det er en stor sum jeg skal ut med...... så har tenkt litt på økonomien i det siste. PS! er fortsatt forelsket i samboeren min, vi har vært sammen i 4 år...

Takk for svar.

Isola:

Hei:) Virker som alt kommer til å gå bra med vesla i magen:)

I forhold til deg og barnefaren så virker det so at du er usikker på hva du vil og om dette vil gå..Du føler deg fastlåst og har problemer med å ta en avgjørelse. Grunnen til at du vingler er fordi du er redd for å ta en feil avgjørelse. Bruk tid på denne viktige beslutningen...og husk at og ikke ta en avgjørelse er det samme som å bestemme at alt skal bli som før..

For også opp et kor som sier at forsiktighet er påkrevet.. Du må se dypere inn i situasjonen før du fortsetter..det er noe some rblitt holdt skjult for deg..hele sannheten er ikke kommet frem og du må snakke med flere involverte for å finne hele sannheten.. Er dette noe du mistenker selv? Husk at det ikke trenger å dreie seg om utroskap..

Lykke til:)

Annonse

Anonym født 26.03.81

Først må jeg bare si kondolerer..så utrolig trist..:(

Dette er hva englene vil si til deg:

Zanna: "Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg. Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg skal hjelpe deg slik at du kan glede deg over en fornyet ro av trygghet og sinnro. De andre englene og jeg står vakt rundt deg og din familie, ditt hjem, dine kjøretøy, din arbeidsplass. Du kan hvile tryggt om at ingen lavere energier vil passere inn gjennom vårt beskyttende felt.

Shanti: " jeg er fredens engel og jeg bringer deg en ny ro og en gjevner vei fremover. Du har vært gjennom en urolig tid og din sjel er trøtt. Ditt sinn higer etter ro og hvile og jeg er her for å hjelpe deg med dette ønsket. Jeg vil gi deg nye muligehter til å være alene slik at ditt hjerte og sinn kan slappe av. Ditt ytre liv vil snart reflektere din indre ro, og en gjevnere vei ligger foran deg.

Opal: "Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og godt tatt vare på av gud og englene." Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner i himmelen. Vi forstår din engstelse og omgir kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til gud og vite at han er deres sanne opphav. Jeg er en av dine barns skyttsengel, og jeg går aldri lei av å våke over dem.

Tror kortene taler for seg..Håper og tror at det er god tid som ligger foran deg!

Lykke til!

Annonse

Tusen takk for svar *Bambi*. Dette er veldig spennende:)

Og jeg føler du har rett på det meste av det jeg vet;) Fødselen blir jo spennende å se. Jeg skal prøve å få gitt deg tilbakemelding ang termin! Mulig du er ferdig med å spå nå, men om ikke: Ser du noe på hvordan økonomien blir fremover? Og helsen til min mann?

Takk skal du ha:)

Tusen takk for svar *Bambi*. Dette er veldig spennende:)

Og jeg føler du har rett på det meste av det jeg vet;) Fødselen blir jo spennende å se. Jeg skal prøve å få gitt deg tilbakemelding ang termin! Mulig du er ferdig med å spå nå, men om ikke: Ser du noe på hvordan økonomien blir fremover? Og helsen til min mann?

Takk skal du ha:)

Tusen takk! :)

Det var godt å høre at det nok går bra med meg og vesla.

Når det gjelder barnefar er det komplisert. Vi er ikke sammen, og han vil ikke stå oppført som far. Vi krangler så busta fyker fortiden... :(

VELDIG slitsomt. Lurer på OM han kommer til å ta ansvar for vesla og om vi noen sinne klarer å ha en hyggelig tone oss i mellom etter dette....

Det er så kipt!

Tusen takk for svar!

Det stemmer veldig godt det du forteller om meg. Har gått og vært urolig for økonomien en god stund pga mye forutsett. Har nettopp flyttet fra hjembyen min for å studere, men oppdaget graviditet og ønsker da så snart som mulig å få overføring fra skolen jeg går på nå, til skolen i hjembyen min. Håper virkerlig det stemmer med det du sier, at ting ser positivt ut. Går å tenker veldig mye på hvordan ting vil bli framover.

Ja, jeg har mistet både min bestefar og farfar for et år siden, regner med det er det du ser. Ble veldig glad når du ser at vedkommende har det bra. Vet ikke om det er min farfar eller bestefar Sonya overbringer budskapet fra?

Mvh

Nigiwi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...