*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei. Spår med englekort og bruker intuisjon:) Vil gjerne ha tilbakemelding da det hjelper meg med videre utvikling:) Husk fød.dato!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 kan du se om jeg er graivd? evt. blir det snart? har IKM i dag, ingen TR og neg test f.dato :210488 tusen takk
*julybirth* Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 hei, håper virkelig du har lyst til å se på meg, om du klarer å "lese" meg.. hadde nettop min 3dje sa, og lurer på, når vil jeg bli graivid igjen? om det vil gå bra ? andre omstendigheter? tilbakemelding er klart :-) hilsen f 05 08 77 han: 14 09 70
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2010 <3tyrjente88<3 1BO,1PP <3 Klarte ikke helt å få noe sikert rundt deg.. Kan godt være du er gravid..men det heller mer mot desember..at du blir gravid da! Lykke til!
Evigheten Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg er 5 dager på overtid, og så lei! Kan du se når mini har tenkt å komme ut? Om fødselen går bra/fort, og om den har det bra der inne? Født 19.07.85 Takk
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2010 1rose*** Har svart deg i din egen tråd.. men følte at jeg måtte trekke et kort på deg. Spurte englene om det var noe de ville at du skulle vite! "Mystique" : Fortsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse hendelser. Du er på rett vei, selv om det kan se ut til å ta mye tid og anstrengelse, fortsett å stå på. Du er definitift på vei mot ditt ønskede mål. Når jeg får dette kortet og føler enrgien dine..så blir jeg sliten, trist og utmattet..får nesten lyst til å gi opp.. kanksje ikke så rart at du føler det slik.. Du er sterkere enn du selv tror..og målet er ikke langt unna.. Ikke gi opp..ikke inngå noen kompromisser, ønsk deg en friskt barn, et fullgått svangerskap, dagdrøm om det og skyv vekk alle negative tanker..lukk øynene å tenk gode tanker..hvis noen negative tanker kommer..se for deg at du tar hånden din å dytter de videre... Fyll deg selv med kjærlighet og gode tanker. Ønsker deg masse lykke til!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 takk for svar skal gi tilbakemelding med en gang jeg vet noe
Lillemy<3 Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg ønsker veldig gjerne å bli spådd. Født 29.10.90 Kan du se hvilket kjønn det er på babyen i magen? Er det en eller to? Hvordan blir tiden framover i forhold til skole og økonomi? Hvor mange barn vil jeg få? Kan du se om jeg får overføring fra skolen jeg går på nå til hjemplassen min? Mvh Nigiwi
Suusi Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Hei Er født 04.08.83. Lurte på om operasjonen jeg venter på blir å gå bra? og om du ser noen barn på meg i fremtiden?
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2010 Augustfrøken2010 Hei. 8 sept, er veldig sterkt.. tror fødselen starter da.. Er du plaget med kynnere? Tror du vil ha veer en stund før fødselen starter.. Føler ingenting negativt rundt fødselen din..tror alt blir å gå bra! Vet du kjønnet?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 tusen tusen takk! fant en gammel tråd fra ifjor, og så der at det du så da, så var det mye som stemte... takk igjen.. prøver nok å stenge frustrasjon, sinne og alt det der ute... vil liksom ikke falle langt nede igjen selv om jeg opplevde en sa på ny... bare håper at det ikke er noe som er galt så jeg ikke skal klare å få et barn til, er nok mye trist og lei, men vil ikke la det få ta overhånd hvis du sjønner. s¨håper virkelig at solen vil skinne ffor meg om ikke så altfor lenge til... andre ting du kan se ? rundt kjærlighet og samboer ? han: 14.09 70 hvis jeg ikke skrev det tidligere, hilsen 05 08 77
*julybirth* Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 var ikke meningen å stå anonym.. :-)
Evigheten Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Takk for svar, lover å gi tilbakemelding når jeg vet Har en god del kynnere ja... Det er en jente
oppned Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Hei! Har termin 03.10.10 men har fått beskjed om at det nok skjer ganske snart. Ser du noe der? Og ellers om meg og min kjære? Jeg er født 25.02.87 han 01.05.72. Takk:)
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2010 Nigiwi Jeg tror du er gravid med 1 prinsesse:) Får opp 3 barn totalt, 2 jenter og en gutt:) Økonomien kommer til å bli bedre..virker som at du har vært fortvilet over økonomien til tider, men det vil komme hjelp på veien.. Vær åpen til å ta imot hjelp og assistanse. Virker som at det er en lykkelig flytting på vei ja..dette er nok skoleplassen.. skal du flytte hjem? Flytting er veldig sentralt her..Dette blir veldig positivt for de. Har du mistet noen du har vært knyttet til? Eller tenkt mye på en avdød i det siste? Det faller et kort ut av bunken når jeg ser på deg.. Sonya: Hun overbringer et budskap fra en avdød som har sttt deg nær, denne personen vil fortelle deg at hun/han har et bra og har funnet fred.. vedkommende er veldig gla i deg og ønsker at du skal slutte å bekymre deg for om hun/han har det bra! Lykke til!
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. september 2010 #16 Skrevet 5. september 2010 Hei ! Lurer på om du kan se hvordan det kommer til å gå videre med barnefar? Og om alt kommer til å gå bra med Vesla i magen? F. dato 12.01.77
kula 82 Skrevet 5. september 2010 #17 Skrevet 5. september 2010 hei jeg er født 23.01.82. var på sykehus på torsdag , hadde hatt rier i 5 timer men ga seg, har kommet og gått etter torsdag. kan du se noe om når fødsel kommer ordentlig i gang og ikke gir seg.
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 5. september 2010 #18 Skrevet 5. september 2010 hei Håper virkelig du kan spå meg, jeg er under mitt 4 ivf forsøk og lurer selvfølgelig om det vil klaffe denne gang...er enda noen dager til jeg skal teste. Jeg er født 090680 og han er født 071273. Klart du skal få tilbakemelding :-))
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2010 Suusi: Operajonen vil bli vellykket som jeg kan se.. Føler graviditet på deg i januar.. Er du forelsket eller er du i et forhold..Får opp kort som sier at det mye romantikk i luften.. Enten gjelder det en nykommer eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold..Vær åpen til å gi og motta kjærlighet:) Har du akkurat mottatt en stor sum penger eller har du bekymret deg for økonomien i det siste? Jeg føler mest det siste.. vit at pengr er på vei og du ikke skal sløse bort tid på å bekymre deg over dette!
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. september 2010 oppned Jeg føler 28 sept...tror fødselen starter da..det er mørkt så føler det kan være natt til 28 sept eller på kvelden 28 sept. Det virker som at du er lei og gjerne vil ha bebisen ut så fprt som mulig..du gleder deg og er utålmodig..det du ønsker deg vil inntreff i meget nær fremtid, ha tålmodighet og tillitt:) Virker som dere har slitt litt? Eller at det har vært mindre kjærlighet mellom dere den siste tiden..Dette tar seg opp, og dere må være flinke til å gi hverandre oppmerksomhet og kjærlighet..Prøv å se alle de postive sidene og skyv vekk de negative en stund:) Lykke til!
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #21 Skrevet 5. september 2010 1 rose:) Hvis du sender meg en PM så skal jeg legge et generelt legg på deg så fort jeg får tid, kan sikkert gjøre det ikveld:)
heisand? Skrevet 5. september 2010 #22 Skrevet 5. september 2010 når møter jeg på min kommende kjæreste? 28.05.84
Gjest Skrevet 5. september 2010 #23 Skrevet 5. september 2010 Hei! Lurte på om du kunne se kjønn på barnet ej har i magen? Det er mitt første barn, og min fødselsdato er 16.10.83. Kan du og se om det blir flytting og hvordan det går med skole og arbeid til meg og kjæresten min? Han er født 01.07.86
*Bambi + spire* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #24 Skrevet 5. september 2010 Jeg føler veldig godt rundt deg og tror det klaffer denne gangen. Skal dere flytte eller skal dere bytte arbeidsplass? Får opp flytting her flere ganger..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #25 Skrevet 5. september 2010 Heisann. Håper du kan spå meg. Mistet 3 uker før termin sist og måtte føde normalt. Hadde en sa i uke 8 to mnd etter. Hva ser du rundt meg? f. 26.03.81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå