Gå til innhold

Flere med lavt stoffskifte her ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall, hvordan reagerer kroppen deres nå når dere er gravide ?? Hos meg synker stoffskifte enda mere, og jeg er mere irritabel ol. .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ja, jeg har medfødt lavt stoffskifte. :-) Går til kontroll hver 4 uke i svangerskapet men har enda ikke justert noe dose med Levaxin enda (?).. Merker ikke så mye til stoffskiftet egentlig.. Eller, det er vanskelig å skille mellom hva som er vanlige hormoner og noe bundet opp mot stoffskiftet :-) Hvor mye medisiner tar du i døgnet?

Skrevet

Går ikke til så hyppig kontroll, men oppdaget sist blodprøve at d va synket en god del. Har øket med 4 ekstra tab. levaxin i uken. Skal ta ny blodprøve i uke 36,er i uke 32 nå. :) Merker det veldig på mye gråt,smådeprimert og amper... hehe!

Skrevet

Jeg har måtte doble dosen med Levaxin etter jeg ble gravid, og går på kontroll en gang i mnd. Det er veldig viktig at du får det under kontroll. Helst skal stoffskiftet ligge så høyt som mulig under graviditeten.

Skrevet

Ja, har medfødt stoffskifte, så jeg vet. Men, d var førstan på forrige kontroll at d hadde synket, før d har d vært helt fint, eller som vanlig. Men, skal på legekontoret imorgen, å få snakket om dette..... :)

Skrevet

Bra du får snakket med de i morgen da:) Det mest gunstige er å få kontollprøver en gang i mnd. Jeg synes det er så merkelig at jeg ikke har trengt å ta en tablett ekstra i løpet av svangerskapet, men må vel bare stole på legen min. :-)

Skrevet

Ja, skal å ta ny prøve på fredag, var sånn kø med mye folk i dag og jeg hadde dåli tid. Er førstan nå i den siste måneden at d har synket hos meg, stoffskiftet.... Håper bare ikke bebisen får d .. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...