*NordNorge* Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 I såfall, hvordan reagerer kroppen deres nå når dere er gravide ?? Hos meg synker stoffskifte enda mere, og jeg er mere irritabel ol. .....
☆septemberbarn☆ Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hei. Ja, jeg har medfødt lavt stoffskifte. :-) Går til kontroll hver 4 uke i svangerskapet men har enda ikke justert noe dose med Levaxin enda (?).. Merker ikke så mye til stoffskiftet egentlig.. Eller, det er vanskelig å skille mellom hva som er vanlige hormoner og noe bundet opp mot stoffskiftet :-) Hvor mye medisiner tar du i døgnet?
*NordNorge* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Går ikke til så hyppig kontroll, men oppdaget sist blodprøve at d va synket en god del. Har øket med 4 ekstra tab. levaxin i uken. Skal ta ny blodprøve i uke 36,er i uke 32 nå. Merker det veldig på mye gråt,smådeprimert og amper... hehe!
Sunniv@ Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Jeg har måtte doble dosen med Levaxin etter jeg ble gravid, og går på kontroll en gang i mnd. Det er veldig viktig at du får det under kontroll. Helst skal stoffskiftet ligge så høyt som mulig under graviditeten.
*NordNorge* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 Ja, har medfødt stoffskifte, så jeg vet. Men, d var førstan på forrige kontroll at d hadde synket, før d har d vært helt fint, eller som vanlig. Men, skal på legekontoret imorgen, å få snakket om dette.....
☆septemberbarn☆ Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Bra du får snakket med de i morgen da:) Det mest gunstige er å få kontollprøver en gang i mnd. Jeg synes det er så merkelig at jeg ikke har trengt å ta en tablett ekstra i løpet av svangerskapet, men må vel bare stole på legen min. :-)
*NordNorge* Skrevet 6. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2010 Ja, skal å ta ny prøve på fredag, var sånn kø med mye folk i dag og jeg hadde dåli tid. Er førstan nå i den siste måneden at d har synket hos meg, stoffskiftet.... Håper bare ikke bebisen får d ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå