Mor til en godgutt + en spire Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Heisann! Noen som har forslag til hva jeg kan oppbevare gutten min sine smykker i? Han fikk gullarmbånd, bunadssølje og et par smykker til dåpen og nå ligger de bare i etuiene i ei hylle på det som skal bli rommet hans, og det har det gjort i en måned nå.... Synes dette er litt synd =( Ønsker noe fint å oppbevare de fine tingene hans i, men alle smykkeskrin jeg har sett er så jentete.. Det vil jeg ikke ha til han! Og ønsker heller ikke noe i sølv.. Noen som har tips, bilder eller linker til noe fint? Er åpen for alle forslag og kreative løsninger =) Hva oppbevarer du smykkene til gutten din i?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Kjøp en eske på panduro. Mal og lag et personllig smykkeskrin/ skatte boks. (besøk fra småtroll 1-2)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Hva med noe som ligner på en skattekiste? http://www.artsandgifts.no/Til-Barna/Smykkeskrin.html?pop=0
gutt060606&jente010110 Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 sønnen min fikk et smykkeskrin til navnefesten. er i tinn(?litt usikker der:P) er rundt og med en bamse på=) er kjøpt på gullsmed=) han har også et pirat.skrin han har h&m, og hjemmelagde smykker i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå