bamali 2rosa og 1blå Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Her er det 11 dager igjen, jippi...eller nå...
cadence Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 57 dager igjen, og endelig i uke 33 Syns noen uker er lengre enn andre, uke 32 var laaaang.... (første sykemeldingsuka mi)....
heltutrolig #Overtid# Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Har 21 dager igjen til ul termin og 17 dager til menstermin...fødte 10 dager før ul termin sist ..men denne gangen har eg en følelse av at det går over...
Mamma min Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 19 dager igjen her. Masse vondter og menssmerter, så håper at det skjer noe før, men har stålsatt meg til å vente helt til termin. Fødte på termindato forrige gang.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 14, men fikk min første modning den 2sep og skal på ny modning i morgen, så håper det kommer igang før
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 21 dager igjen til termin å fødeklar:) 8 dager til jeg blir satt igang:)
Evigheten Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 5 dager over termin og ingen antydninger til at ho har tenkt seg ut med det første. Leeeeei nå.
Flea Skrevet 5. september 2010 #16 Skrevet 5. september 2010 Termin i DAG!! Har ventet et par dager på å svare på denne, hehe Det som er så kjipt er at jeg hadde menstermin 1. så jeg var veldig klar for å føde da, og har nå gått i 4 dager og kjent etter på hver minste lille kynner med håp om at noe skal skje. Blir gal av meg selv! Det er så håpløst når man ikke vet når ting skal skje! På den ene siden har jeg lyst ut og finne på ting bare for å få tiden til å gå fort, samtidig har jeg sånn trua på at ting skjer snart at jeg holder meg hjemme bare i tilfelle!! Idiotisk egentlig. Går her rundt meg selv og prøver å gjøre fornuftige ting så det ikke bare blir dårlig dag-TV. Vi har time til ny vektestimering i morgen (pga seteleie), og da har jeg tenkt å spørre om de kan få ei jordmor til å sjekke modning. Har ikke sett noe til slimproppen ennå, men det er vel ikke alle som gjør det? Jeg er ganske sikker på at jeg har begynt å modne sjø, for jeg har hatt MASSE kynnere og menssmerter de siste par dagene!
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 5. september 2010 #17 Skrevet 5. september 2010 6 dager OVER termin!! Heller ikke her er det noen antydning til at han vil ut å se verden...Jeg fikk de 2 første 4 uker og 2 uker før,så føler egentlig at jeg er 3 uker over nå...Er så lei!! Men en ting å være lei, men når man atpåtill har så sinsyke bekkenproblemer at det ikke finnes en eneste sove el sittestilling som er behagelig..klarer ikke å gå el stå for lenge av gangen heller.. Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen...Jeg lurer på om jeg skal ta med meg lenker og feste meg fast! VIL BLI SATT I GANG sånn at jeg kanskje kan prøve å være litt mamma til de 2 andre barna...Eier jo ikke tålmodighet el energi til de i det hele tatt:( *syte-syte-syte*
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 5. september 2010 #18 Skrevet 5. september 2010 Har 20 dager igjen tel menstermin, å 25 dager igjen til UL- termin. Men føler meg veldi klar for at lillegutt kan komme. Er sliten å lei nu, vil ha han ut nu. Datteren min kom 10 dager før UL- termin. så håper jo veldig på at det ikke er lang tid igjen nå.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 5. september 2010 #20 Skrevet 5. september 2010 Skal inn i MORGEN å ta ks..... Herregud, trodde ALDRI denne dagen skulle komme!!!! Så idag er d bare å gjøre siste forberedelser, pakke bagen og spise deilig mat i kveld før jeg må faste.... gleder meg helt VILT!!!!!!! Endelig skal vi få se lille prinsen.... <3 wish me luck...
ev@drian Skrevet 5. september 2010 #21 Skrevet 5. september 2010 53 dager igjen. Og bursdagen min gitt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. september 2010 #22 Skrevet 5. september 2010 Grattis m dagen da, HESTESTUDINA=) Her har jeg 18 dager igjen, og nedtellingen har begynt....
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. september 2010 #25 Skrevet 5. september 2010 16 dager igjen her gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå