It's all about me Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Stålbestikk. er neøye med å ikke la det ligge med egg på seg siden dette ødelegger bestikket. Men selv om jeg skyller aldri så mye er det et eller annet som ødelegger. Hva? Er ikke selve bestikket,ble slikt på det forrige også. Irriterende, for godt bestikk koster masse penger.
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2010 Ingen som sliter med det samme eller vet råd?
Mariellem Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Har hatt det samme problemet.. men da var det visstnok oppvaskmaskinen. Noe med saltinnholdet i vannet eller no,
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2010 Venter ny oppvaskmaskin til neste uke, så kanskje det gjør litt utslag. Salt har jeg hørt en ikke trenger å tilsette i Norge, men kanskje det ikke stemmer overalt.....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Vi må fylle på med salt. Men det er benkoppvaskmaskin. Kjøpte den på lefdal.
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2010 Blir det brune flekker og skjolder hvis dere ikke fyller opp med salt? Venlig salt, hvor mye og hvor skal det?
sologsommer Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Prøv og ta aluminiumfolie og lag en liten kugle av det. Leg en kugle i bestikk skuffen Det hjelper :-)
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2010 Vanlig aluminiumsfolie i bestikkskuffen under vask?? Ja det er så enkelt at det kan jo testes det.
sologsommer Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Er det "rust" flekker? Da hjelper det, men tror du må vaske flekkerne av først. (må skrubbes, gjerne med svamp)
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2010 Ja det kan minne om rustflekker. Bestikket er dyrt, men det ser jo direkte møkkete ut. Usj. da skal jeg gi skrubbing og alu.folie en sjanse. Takk.
Nå da? Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 E også plaget av slike flekker... Prøv Jif skurekrem, flekkene forsvinner som dugg for solen... =)
It's all about me Skrevet 5. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2010 Takk for tips, det hadde jeg ikke tenkt på å prøve selv. Skal ta meg en skikkelig runde på alt av stål når den nye oppvaskmaskinen kommer om få dager. Da blir det jo nesten gøy, he he.
Soon to be mum Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Hei Mrs. Bad Jeg kan ikke skjønne hvorfor dere må fylle med salt??? Det skal ikke være behov for å fylle med salt i noen oppvaskmaskin av noen type i Norge da vannkvaliteten i Norge er helt utmerket. Hvis det er de ansatte på Lefdal som har sagt dette til deg, så burde de ta seg noen kurs før de informerer sine kunder...
Gjest amandine Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Salt må du fylle på dersom du har hardt vann, altså mye kalk i vannet. Og det har man noen steder i Norge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå