Gå til innhold

En super søskenvogn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Minsta er nå litt over 1 år å er nå snart 4 måneder på vei med erta, har sjekka etter solide søskenvogner der jeg kan ha en bagløsning til minstissen å prinsessa kan sitte ved siden av..

Gjerne muligheter for å endre styreretningen med håndtaket.

Jeg fikk et tips i Twinner twist duo her om dagen, noen som har prøvd denne?????

Fortsetter under...

Jeg ser at mange bruker oth som søskenvogn. Tror den er god å trille.

Vi valgte teutonia s4 og jeg ville ikke ha byttet den.

-Synes den er lunere, bedre kalesje og mer vogn.

-Begge barna mot meg om jeg vil.

-Svingabare forhjul gjør den lettkjørt.

Smak og behag, men jeg synes mange av søskenvognene som har bare mulighet til å sitte framover ser så trist ut.... Barna dine er jo så små, tenk hvor stusselig å hele tiden stoppe for å sjekke dem og snakke sammen.

De er for meg mer traller, så kommer jo an på om du skal bruke den mye.

Anbefaler s4 på det varmeste

Hei

Vi har en på et halvt år og venter en til om 7 måneder (her går det unna...) Vi har TFK joggster twist nå og er superfornøyde med den. Vi vurderer derfor TFK twinner twist duo som søskevogn. Vi har nettopp begynt med sportsvogndelen på TFK og opplever ikke at den er kjip selv om barnet er vendt fra deg. Jeg går frem av og til og snakker samt snakker med baby når jeg triller, så den vet hele tiden at jeg er der. Uansett, jeg ville gått for TFK, men det er fordi jeg har den selv og ar benyttet den i et halvt år. Den er også meget plassvennlig når den er sammenslått. Antar at tvillingvognen (selvsagt) er noe tyngre å trille enn single-vognen.

Vi fant EN vogn som gikk gjennom ytterdøren vår. basson baby heter den vel bare.

likte den for den hadde alt vi så etter:

god plass under, ekstra lommer bak på ryggen til ungene, justerbart fotbrett, godt regntrekk, ikke så stor sammenlagt. og så ville vi ha et svingbart fremhjul, for en vogn med to unger oppi kan bli veldig tungt.

denne går akkurat ned sånne rullebånd i sentrum, men skal du på sentere o.l. ville jeg heller hatt en der ungene sitter etter hverandre, ellers kommer du deg vansleig inne i butikkene. vet ihvertfall acta cargo har sånne

Takk for mage tips :)

Er selv interessert i ei vogn jeg kan ha ungene mot meg samt separate kalesjer.

Bredden og tyngden er også svært viktige grunner til valg av vogn...

Har sett på teutonia s4 pågrunn av det supre at du kan se ungene, men den trekker beklageligvis ned pågrunn av bredden og tyngden for min del..

Så nå sitter jeg å sjekker ut oth sine blant mylderet av alle andre ;)

Fordelen defintivt med TFK twinner twist duo er at det er separate kalsjer og to svingbare forhjul, å prøver å lete etter forhandlere å pris her nå ;)

Hvordan er denne i bredden, vil si kommer lett inn plasser uten å måtte ta av hjulene etc???? Hehe..

Basson baby har jeg ei jeg kjenner som har å den er ikke ei vogn jeg kan tenke meg desverre :)

Annonse

Vi har også easywalker. Helt fantastisk vogn.

Valget stod mellom denne og tfk'en. (har tfk singelvogn)

Valgte Easwalker fordi

-lettere adgang til handlekurven under. Noe som irriterer meg ekstremt på tfk'en. Kommer ikke til om setet er langt ned.

- Lengre rygg

- Litt smalere

-Uv skjerm

- Lengre bag.

-Billigere

Eneste minuset er a den ikke har håndbrems.

Er veldig gla i tfk'en min, men er hakket mer fornøyd med easywalker. Syntes den har bedre trillecomfort og er veldig lett og god.

jeg har twinner twist duo og er kjempe fornøyd med den!

mine er 1.5 år og 3 mnd.

Den er lett og trille (litt vekt er det jo siden det er en dobbelvogn!), lett å justere ryggene, supert med separate kalesjer, justerbart fotbrett og ikke minst håndbrems. sistnevnte syns jeg er et must i bratte bakker siden det er to stk oppi den.

den kommer også inn de aller fleste dører.

vist jeg skal si noe negativt om den, så må det være at den er knotete og legge sammen og veldig upraktisk og løfte ut og inn av bil.

bortsett fra det er det en super vogn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...