*julybirth* Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 sa og utskrapning igår.... så nå lurer jeg på om jeg skal vente til jeg har vært på utredning og fått svar før prøve igjen, men der jo så fryktelig lenge til! er 3 mnd til utredninga + enda lengre før svarene kommer regner jeg med.... har hatt 3 stk sa nå på et år... jeg vil også være heldig.... hva har dere andre gjort ?har dere ventet til dere har fått svar på prøvene og utført utredning etc ?
marista Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Hei. Så trist!! :-< Jeg har ikke opplevd det du beskriver, men hadde blæremola i februar. MÅTTE vente til hcg-prøvene var fra 144 000 til under 5 !! Så ha prøvene fine i 6mnd før vi fikk godkjenning til å prøve. ( http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/blaeremola.php ) Syns det var forferdelig å vente så lenge! Ført skulle jeg miste, for så måtte vente såå lenge før vi fikk prøve igjen. Så tilbake til ditt spørsmål så tror jeg nok at jeg hadde prøvd igjen, evt vært på utredning itillegg, hvis det går!? Masse lykke til iallefall:))
*julybirth* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 tusen takk for svar! er jo bare så fryktelig lenge å vente , 3 mnd til utredning, og så enda lengre til jeg får svar på prøvene, når jeg ble gravid nå sist så tok det jo 7 mnd før det klaffet, orker bare ikke vente så lenge.. :-( :-( hvordan gikk det med deg da? så leit å høre hva du måtte gå igjennom... håper det gikk bra til slutt ?
marista Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Men da er det jo bare å prøve videre, så ser du hvordan der står til når du en dag får komme til utredning, kanskje det ikker er nødvendig da:) Det går greit, men det var en prøvelse med alle de blodprøvene. Først annen hver uke i 10 uker, så 1 gang pr mnd 6mnd. Følte jeg kom litt over det, helt til det nærmet seg tid for neste blodprøve. Alltid livredd for resulatet som jeg måtte ringe til legekontoret dagen etter for å høre. For hadde hcg'en økt, måtte jeg reist til Oslo på riksen og begynt med cellegift! Det hørtes skummelt ut! :-O Egentlig skulle jeg ha fortsatt på pillen ut denne mnd, men jeg har hatt så fine prøver nå at jeg gadd rett å slett ikke sløse mere tid ) Så igår kom første skikkelige mens etter pilleslutt;) Krysser fingrene for at jeg kan få bli gravid ganske kjapt:)) Men etter mye lesing her på forumet ser jeg at de fleste må ha litt tålmodighet før det klaffer Ordner seg nok for oss alle når tiden er inne.. :-)
*julybirth* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2010 uff du har en tøff tid bak deg, kan ikke ha vært lett, men så godt å høre at du nå har fått mensen og vil sette igang igjen, sjønner jo godt det, man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta ! tror ikke jeg heller vil vente mer enn en mnd eller 2 , hvis syklus og alt virker ok... så da stopper jeg og pillen, så får jeg heller ta det som det kommer om jeg skulle bli gravid før jeg har vært på utredning, masse lykke til til deg !!! håper virkelig du har hellet med deg snart:-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå