Billie Jean Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Er det noen som har noen tips til gode alkoholfrie viner? Eller øltyper som kan være verdt å smake? Jeg drikker Hansa null%, den er kjempegod, anbefales!! Nesten som ekte øl;)
Gjest Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 glemte å skrive at siden jeg er så kvalm klarer jeg kun å drikke vann og saft...svaaak saft..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 En kopp te til frokost og resten vann og litt saft..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Er så uvel og kvalm om dagen at her går det bare i vann og farris.... En sjelden gang en kopp varm kakao eller tekopp.
TiNi88 Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg drikker Chai-te, med en teskje sterk ingefærrot-te! Ingefær hjelper på kvalmen, men det smaker ikke akkurat kvalmestillende ;p Den fungerer sammen med andre typer te også, men jeg bruker Lipton sin indian chai, for da kjenner jeg ikke noe av ingefærsmaken! Synes te er bedre en kapsler, for da kan jeg drikke flere ganger om dagen om kvalmen kommer tilbake (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå