Gå til innhold

Sukk! Klærne passer ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og da mener jeg gravid klærne. Flere som ikke passer inn i gravid buksene sine lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buksene passer, men jeg synst alle bukser er ubehagelige fortiden..

Derfor går det mye i tights hr;) orker ikke å gå med gravidbuksene heller.. synst tights med en lang genser/topp utenpå er veldig deili å gå med:-)

Skrevet

Huff..kjedelig med for små klær! Jeg får trøkt på meg to av gravidbuksene enda, men føler meg som en hval for tiden! Kjøpte en olabukse med strikk i livet, som går under magen, og den er helt nydelig å gå i! Orker ikke de buksene med de fæle gravidbeltene jeg! Får mange komplimenter at "jeg gløder" og "ser så sunn og frisk ut", men det hjelper lite når man føler seg stor!

Skrevet

JEG passer ikke ei eneste bukse lenger jeg heller. Er egentlig en 38, og begynte å kjøpe mammaklær i 38, som jeg fant ut for var en dum ide, for de passet jo ikke veldig lenge. Dem jeg nå ikke passer er i str 44. moro... NEI. Så nå tasser jeg rundt i joggebuksene til samboer og ser rett og slett HELT jævlig ut. Men sa er det bare 4 dager igjen. (=

Og HVIS jeg skulle klare å presse meg inn i en 46, (noe jeg aldri ville kjøpt) så hater jeg selv den forferdelige strikken på magen. Nei, takke meg til joggisen nå. (=

Skrevet

Signerer!!!

Sitter her i joggebuksen, genseren og tskjorten til mannen... Og han er 30 cm høyere enn meg, så ser gradig luddig ut!

Skrevet

Det værste er jo at jeg ikke er så veldig stor heller. slutten av uke 34 og har gått opp ca 9 kilo. Men må kjøpe bukser som er str 40-42 selv om jeg normalt bruker 36.

Har prøvd bukser med bare strikk i livet under magen, men de sklir ned og blir gal av å dra dem opp igjen etterpå.

Bruker også mye tights og lang genser, men synes det begynner å bli litt kaldt å gå med det nå, var bare +2 når jeg sto opp i dag.

Men godt å høre at det er flere av oss, tyder på at det er gravidklærne det er feil på ;o)

Skrevet

Bruker normalt str 36/38, og kjøpte noen bukser for gravide i april/mai i str 40 - jeg er av den sorten som legger meg ut VELDIG tidlig... La på meg raskt 10 kg, noe som var det sammen som under det hele svangerskapet med nr 1. Folk som ikke har sett meg siden forsommeren syns ikke jeg har blitt stort større, selv om jeg er tyngre nå. Og føler meg tyngre... tross kun +2 kg siden juni....

Dongeribuksa i str 40 kan jeg bare glemme å skvise meg nedi, den føles som et pølseskinn:( Samtidig som at det myke "over-magen-fôret" bare sklir ned...Men tightsene jeg kjøpte i str 40 passer fortsatt, så de er redningen sammen med stadig varmere tilbehør- kun 2 grader her imårres...

Skrevet

er vanskelig a finne kler som passer fortiden ja. har ikke det problemet at gravid buksene mine ikke passer, er str 38 og de passer i 38, str 40 er for stort. er uke 32 no, a ma opp i L i gensere og t skjorter, til vanlig bruker jeg xs/s, har allerede lagt pa meg 15 kg, men kun pa magen, ikke pa larene eller rumpa..sa er jo stoor..

Skrevet

Gravidbuksene mine passer akkurat, men så kom jeg på at det er jo høst og alle de gravidbuksene mine er jo sommerbukser. Trenger jo bukser som er av litt tjukkere stoff for å ikke fryse. Her oppe er det jo rundt/under 10 grader på dagen og det har vært minus grader på kvelden og natta.

Så jeg fikk noen gravidbukser av min søster, hun bruker litt større str en det jeg gjør og enda var hun gravid på samme tidspunkt som meg sist gang. Fant også ut at jeg trenger en go varm jakke, det blir sikkert ikke varmere for hver dag. Så da har jeg bestilt en veldig vid 2 delt jakke fra sportman, men det tok jo faktisk 3 uker å få den, den er nok på vei.

Er kommet i uke 31 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...