Gå til innhold

ikm på tirsdag og positiv test i dag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

symptomene var nok ikke bare innbillninger nei ;) testen var riktig nok litt svak-men sterk nok til å se at den var positiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye! :-D Svak strek er også en strek.:)

Fortell om symptomene da!?! :-)

Skrevet

God morgen!

Så spesielt! Jeg løp opp på badet i dag kl. 0800 og testet selv... svak strek der også. IKM på tirsdag her også. Helt likt det!

Smil

Skrevet

Tusen takk :):)

jeg har vært veldig oppblåst i magen fra bare noen dager etter el.har også vært veldig trøtt og små kviser/nupper har jeg også fått for noen dager siden. føler meg litt småkvalm,men har en liten forkjølelse også,så ikke gått å si hvor mye den spiller inn her. har faktisk også merket at jeg blir fort sinna på mannen-så det var vel kanskje først da at jeg virkelig begynnte å lure ;D

Skrevet

næmenn :) hehehe gratulerer til deg også :):)

Skrevet

Neimen! Gratulere til deg også da! :-) Jeg har også ikm på tirsdag.

Spørs om fullmånen virker inn på sånt likevel...;-)

Skrevet

åhja..ja.. det var jo fullmåne den 24-altså da el var ;D

Skrevet

Jepp det var det. Mannen som mente jeg måtte sjekke det, for han tror på sånt. hehe. Tror ikke det funka med oss da, for her er det ingen symptomer på noe som helst.

Kanskje det skulle blitt ført inn på tips-lista. ;-) hehe

Skrevet

Grattis til begge to!

Her kommer nok tanta på tirsdagen :( Rart hvor skuffa man bli men hvor fort det forandras seg når ny mulighet står før døra igjen ;)

Skrevet

pos.test her og 0409, IKM på neste tor.

merker at jeg er veeeeeldig følsom omdagen. har murringer nederst i magen begynte i går, masse i dag. oppblåst. litt trøtt. sist(endte i MA i juli) fikk jeg vondt i brystene først men, ikke fått det enda...

ååååå håper det går bra denne gang!!!!!

masse lykke til og gratulerer;)

Skrevet

Så gøy at vi er flere! Jeg har IKM man/ons og testet også positivt i dag :) Vi sees i maiklubben og på 1.trimester.

Skrevet

I alle dager! Hva er det som skjer?? Så mange som har testa positivt i dag..

Gratulere til deg også kitty 30! :-D

Skrevet

Gratulerer:-)

Skrevet

Gratulere til alle! Melder meg på her :) Testet + i dag etter skyggestrek lørdag. IKM i morgen 7. Den fullmånen var effektiv :)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Fantasisk,gratulerer til alle sammen

Jeg har hatt en liten pause fra bim men har likevel vert aktiv,har ikm i morgen og har mange symptomer,testet i går men den var negativ, vi får vente og se, send meg litt babystøv dere flotte damer...

Ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...