Nikkamoren Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Er veldig i stuss nå om hvilken av dem jeg skal kjøpe. Brukt mørkeblå Simo eller ny lyseblå Skip hop duo. Har ikke sett noen av dem i virkeligheten. Noen med erfaring?
Christine209 Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Var det du som hadde den andre tråden? Jeg ville også sett på www.ebay.co.uk etter stelleveske, du får nye der også! Men kan finne mye billigere enn i vanlige butikker
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Som du vet, så stemmer nok jeg for Skip Hop duoen. (= Hvor mye må du betale for den brukte da? Har du linken eller?
Nikkamoren Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 Ja, jeg som hadde den andre tråden også. Er masete av meg i dag :-). Her er linken til simo vesken som jeg lurer litt på. Får den billigere enn det som står der : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23990006
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Tja, jeg syns liksom ikke den var så veldig fin jeg da, for å være ærlig, men det er hver sin smak. (= Den så liksom litt sliten ut? (=
Nikkamoren Skrevet 5. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2010 Ja den gjør det, vet ikke om det er dårlig bilde eller om den er litt sliten
Nikkamoren Skrevet 5. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2010 Herregud så irriterende. Gikk inn for å bestille Skop hop´en nå så får jeg feilmelding: "The Skip Hop Duo Diaper Bag - Canvas - Ice Blue*Item : Non-returnable is not currently available. Please contact us for availability of this item". Søren pitle altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå