Gå til innhold

ulldressen fra nameit

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har denne? den er til innebruk sant? med en body under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken er det du mener? Jeg hadde en i fjor vinter som vi brukte ute/på biltur. Kommer litt an på hvor tykk den er.

Skrevet

den er ikke særlig tykk, er en strikket en. syns den virka for tynn til å ha som ytterplagg vinterstid.

Skrevet

jeg har kjøpt ulldress fra nameit nå. Jeg tenkte og buke den i vognen og sånn nå i høst jeg. Synes den virker for tykk til og bruke inne jeg da. Men så er gutten min veldig varm av seg

Skrevet

høstdress ja der sa du noe, syns og den virka tykk til innebruk men for tynn til vinterbruk.

Skrevet

vi bruker vår ute nå. har kjøpt en lett og ledig vind-dress hos nøstebarn, som jeg tenker vi skal bruke utenpå når det blir kaldere.

Skrevet

Er det den stripete du mener? Jeg har en ulldress fra Name It i brune/beige/hvite striper.

Bruker den ute på kalde dager nå,med kun body og strømpebukse under. Og fremover i høst kommer denne til å bli brukt mye:)

Skrevet

Hvis det er den jeg tror du mener (den stripete), så kommer vi til å bruke den både inne og ute. Har ikke brukt den enda, men kjøpte den først og fremst med tanke på å ha i barnehagen. Tenkte det var greit å ha under f.eks regntøy på kalde høstdager. Vi bor også i et skikkelig gulvkaldt hus, så regner med at den kommer til å bli en slags "morgen-dress" hjemme også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...