Gå til innhold

Hvordan går det med dere alle RUGERE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jente_80: Jeg har flyttet over til terminklubben for mai allerede, ja:) Termin 23. mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bebès; jeg får termin 24. mai i følge terminkalulator.com.

Men du satte jo inn fryseegg 2 dager etter meg..? hm....

Kanskje det har noe med syklusen osv å gjøre - jeg tok utgangspunkt i dato for befruktning - altså innsettdagen..

Skrevet

Hvordan er det med dere Rugere??

Stille fra alle sammen her??;)

Jeg er på rugedag 10, og kjenner ikke stort;(

Har endel stikk og mensmurringer. Begynte i går..

Tror ikke på at testen kan slå ut positiv, men man vet aldri...

;))

Skrevet

Heisann, jeg kan melde om null symptomer (bittelitt tissatrengt bare ;) og null mens. Rugedag 13 i dag. Testdag i morgen! Fryktelig skummelt. Føler egentlig at det bare er Crinonen som utsetter mens...

Skrevet

Testdag i morgen, så spennende!! Det er jo noen som ikke kjenner noe da, men som allikevel får positivt resultat;))

Jeg skal innrømme at jeg ikke er så opptimistisk selv, men vet jo at det er mange som får det " blå krysset", selv uten ømme pupper,kvalme osv. Det er jo tidlig i en eventuell graviditet;))

Lykke til i morgen da!

Hold oss oppdatert;)))

Skrevet

Takk! Skal så absolutt oppdatere i morgen... Jeg hadde i grunn få symptomer den gangen jeg var gravid - altså i rugedagene - med unntak a trøtthet. Ingen ømme pupper eller stikninger.. Kvalmen kom først i uke 7 og varte til uke 25...

Glinten, hvordan har det gått med deg?

Skrevet

God morgen, da har jeg, etter 3 avbrutte søskenforsøk, en SA etter spontan graviditet i vinter, testet positivt i dag på rugedag 14. Kort regime denne gangen, to egg ut, ett befruktet. Og det ser ut til å være gullegget! Er veldig lettet, men ikke i nærheten av avslappet. Nå går jeg inn i nye nervepirrende uker!!

Har hatt svært lite symptomer. Eneste har vært at jeg har vært tissatrengt den siste uken. Ingen spesielle murringer eller stikkinger...

:)

Skrevet

Gratulerer Storebror Snart!!

Jeg er i dag på rugedag 11, og har testedag i morgen.. Jeg tok nå en test på ettermiddagsurin og jammen ble den ikke POSITIV!!!!!

Jeg er GRAVID!!!

Nå kommer noen spennende uker i møte for meg også.

Jeg har litt mensenmurringer, men har forstått at det er veldig normalt.

Nå gjelder det å slappe av;))

Skrevet

Jeg har også testet positivt:-) Først med CB-test i går kveld, og med positiv blodprøve i dag! Har litt problemer med å tro at det er sant ennå, men det er likevel på sin plass med et lite hurra!!!

Gratulerer alle som har testet positivt:-)

Skrevet

Gratulerer så masse :) :) :)

Send over litt babystøv til mitt neste forsøk :)

Skrevet

Gratulere sååå masse Tingeling. Er det ikke helt fantastisk?!?! Så moro at det ble mange positive tester denne uken.

Lykke til alle andre som ruger, eller skal igang med forsøk!

Skrevet

Gratulerer til Storebror Snart! Hurra, Hurra, Hurraaaa:))

Skrevet

Gratulerer kjempemasse til dere med positiv test!

Jeg er plutselig på RD 9 og har mega lyst til å teste, men jeg får hcg støtte og den siste sprøyta satte jeg for 2 dager siden... Skal ha BP om en uke, så jeg håper det blir igjen en positiv test til meg og;)

Jeg har masser av symptomer, men pga hcg støtte kan jeg ikke bruke det til noe...

Skrevet

Kort innpå for oppdatering fra meg.. Positiv CB-test RD14 hos meg - mens og "Ikke gravid" i dag, RD17. Altså har jeg vært kjemisk gravid.. :( PYTON!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...