Gå til innhold

Hvordan går det med dere alle RUGERE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

RD 10 på meg i dag og verdens dårligste magefølelse. Bittelitt spotting i går, ikke noe annet enn noe rosa/brune crinonerester i dag, men massssssse mensmurringer. Jeg har jo kort regime, så jeg antar at mens tidligst vil komme til onsdag - så dette blir noen terrordager! Jeg hadde forrige mens 12. aug, og vanligvis 28 dg syklus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei storebror snart :)

Jeg er også på rd 10 og har hatt en dårlig mageføelse idag. Jeg har også regnet ut at jeg tidligst kan få mens på onsdag. Jeg kjenner ingen mensmurringer lengre. Har ikke hatt det siden lørdag. Vet ikke om det er positivt eller...Alt er så diffust.Har mange andre tegn på at mens er på vei Jeg kommer ikke til å teste før ihvertfall...

Jeg må leve i håpet :)

Lykke til og håper magefølelsene våres ikke stemmer :)

Skrevet

Glinten: Takk :)))

Rugedagene er så laaaaange, trodde jeg skulle bli gal.. hehe...

Ja, di var ømme og fyldigere ja ;)

Og jeg tisser MYE!

Sover dårlig, for jeg må opp og tisse så ofte.. slitsomt!

Meeeen bare nurket holder seg i magen, så kan jeg sove lite jeg ;) Hehe...

Skal følge med deg, masse lykke til! :)

Skrevet

Tusen Takk alle sammen :)

Sender over masse babystøv til dere.. Håper den sitter nå! :))))

Skrevet

Hiver meg inn her. Satte inn to egg idag, et 7 og et 6 delt egg. Fikk to da de ikke var helt perfekte! Men har troen denne gangen på at gullegget er satt inn! Men gruer meg til disse lange dagene som nå kommer!

Skrevet

Så spennende "Vonk"! Er enig med deg at disse dagene er laaaaaaaaange... Man kjenner jo på alt HELE tiden :-))

Hvordan er det ellers med alle RUGERE?

Hvordan kjennes det for dere? Noe nytt?;=))

Skrevet

Kanskje jeg kan poste dette her?:

Hei, jeg er litt dårlig til å forklare men prøver allikevel. Har kjent sånne knip (ikke menssmerter, men der menssmertene skal være), det er slikte "tak" i magen.. Noen som har kjent noe lignende? Hva kan dette være:/?

Skrevet

I dag er jeg på rugedag 14 og fikk skrapt sammen nok mot til å teste. Og jammen var den positiv!! Jeg er gravid :) jeg kan nesten ikke tro det. Har sett så mange negative tester at det er går nesten ikke opp for meg at den var positiv.

Håper flere tester positivt fremover.

Lykke til alle rugere!!!

Skrevet

Men GRATULERER håp-86!! Så fantastisk :-) Er det ikke bare verdens beste følelse å endelig se "Gravid" i displayet??!

Lykke!

Update fra meg: Rugedag 11 i dag, nerver som er tynnslitte, og varierende magefølelse. Ingen spes symptomer, bortsett fra hyppig vannlating.. Litt murringer, og noe brunaktige crinonerester... Ingen spotting på to dager :)

Blir nok ingen testing her i gården før tidligst dag 14.

Håper på flere gravide denne uken :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!! Blir like glad hver gang noen tester POSITIVT!!

Hvordan har denne rugeperioden vært for deg?

Har du hatt masse symptomer?

Nyt det blå krysset;=)

Skrevet

grattis til håp-86!!!! så hærlig..!!!

Hadde du innsett i naturlig syklus?

Skrevet

Gratulerer til håp-86 !!! Det må vel være verdens beste følelse :-)

Oppdatering ifra meg på rd 11 er. Ingen murringer,bare litt strekk på sidene og litt stikninger i livmor,ingen ømme pupper,bare litt stikninger ,småkvalm og litt svimmel. Tung i hodet,men det tror jeg var pga at jeg sov veldig lenge idag og ingen farge på crinonen som kommer ut siden rd 9 og mye mindre kommer ut igjen. Håper på positiv test om 3 dager :-)

Skrevet

Hei alle rugere :) Må inrømme jeg følger ivrig med på denne tråden :) Har selv vært gjennom rugeperioden fra 9-23 august nå i år :) Så tro meg, jeg føler med dere, virkelig. Det er 2 helt forferdelige uker. jeg testet hjemme på dag 9, og den var positiv :D klarte da selvfølgelig ikke gi meg med det, og testet flere ganger, og alle gangene positivt :)

Idag er jeg 6+2. Fikk satt inn 2 2-delte egg. Tilhører forresten Riksen.

Jeg var plaget veldig med sterke "menssmerter", fra rugedag 3, og det gjør ikke akkurat at man blir så positiv. Men de var sterkere enn jeg vanligvis har, så prøvde å tenkte positivt, men det kan endre seg så fort. Jeg fløy meg i hjel på do.

Jeg vil bare ønske dere masse lykke til på Rugeferden. Og håper det går bra for dere alle :)

Sender masse babystøv til dere alle <3

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner :)

Fru Hormonell: Min rugeperiode har igrunn ikke vært preget av noen spesielle symptomer. Jeg har ikke hatt ømme bryster eller kjent no særlig stikninger. Har bare hatt litt småmurring til og fra. Så man trenger ikke å ha masse symptomer for å få en positiv test altså.

jente_80 *eskimoruger*: Dette her var vårt første fryseforsøk. Og jeg har brukt progynova og crinone. Så da er det vel ikke i naturlig syklus (har ikke så veldig god greie på akkurat det)

Nå bare håper jeg at min lille eskimo holder seg lenge i magen min. Har hatt en MA før, og vil ikke oppleve det igjen. Så denne gangen skal det gå bra!!

Håper dette går veien for dere også, jenter! Masse lykkeønskninger til dere alle!

Skrevet

Takk for bra tema og mye respons fra dere alle. Jeg er ny her inne så kan vel fortelle at jeg er på min nest siste rugedag og skal ta blodprøve i morgen. Ikke så positiv til den...

Skrevet

Da var tålmodigheten slutt for min del og jeg har testet... Jeg er GRAVID!!!

Hurra! Er bare så superglad nå! Tusen tanker som raser rundt i hodet :D

Da blir det en liten søster eller bror til ungene mine til våren. Blir så koooselig:)

Skrevet

gratulerer såå mye til alle med positiv test!! Har tatt hcg idag på rd 13 , og den var på 281 , så da er det bare å håpe at spiren klorer seg fast i lange tider... ;) ny hcg på torsdag....

Skrevet

Gratulerer til dere med positiv test. Jeg testet negativt i dag på rugedag 12. Kjedelig, har hatt mange symptomer. Skal visst ikke la seg lure. Skal teste igjen til fredag, men håpet er lite. Lykke til til dere andre som skal teste.

Skrevet

Da har jeg faktisk testa positivt... den første positive testen EVER i mitt 30 år lange liv....!! Har ikke helt gått opp enda, da det er veldig tidlig (testa på rugedag 10) men håper virkelig at det går bra.

jipppiiiiiiiiiiiiiiii :)

Skrevet

Gatulerer jente 80 :)

Jeg er på rd 12. Har har veldig mens vondt i natt. Har antydning til at mens kommer idag så nå er nok alt håp ute. Den kommer akkurat som bestilt :(

Skal nok ta test imorgen for sikkerhets skyld,men har ikke noe godfølelese nå :(

Skrevet

Stort grattis til jente80!!! Herlig altså :)

Jeg er på rugedag 12 i dag og fremdeles et vrak av nerver... Har ingen symptomer annet enn tissatrengt, - hverken på gravid eller mens. Spottet bittelitt på rugedag 9, etter det ikke noe annet enn bittelitt farget crinonerester. Jeg blir smågal av å vente, men vil ikke teste før jeg er ferdig med denne crinonekuren (i morgen). De sier jo at crinone forsinker/utsetter mensen?? I tillegg kort regime, så det er i dag 28 dager siden sist mens...

Dere andre da? Glinten??

Skrevet

Åh, så gøy!!! Gratulerer så utrolig mye!

Skrevet

har alle i denne tråden med positiv test flytta over til 1.trimester eller terminklubben for mai? Hadde vært gøy om vi hadde fulgt hverandre...

Skrevet

GATULERER TIL ALLE GRAVIDE!!!!!! Føler det var mange heldige vinnere denne gangen:) Jente_80....wow så kjekt, da har jeg et levende bevis på at frys i naturlig syklus fungerer:) hihi! Jeg har ett igjen på frys og det skal settes inn i denne syklusen om det overlever opptiningen....så da var jeg i gang igjen raskere enn forventa! ****Håper**** Klem til dere alle..

Skrevet

jente_80....fikk du hormonstøtte etter innsett foresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...