Gå til innhold

Hvordan går det med dere alle RUGERE??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bebès; jeg får termin 24. mai i følge terminkalulator.com.

Men du satte jo inn fryseegg 2 dager etter meg..? hm....

Kanskje det har noe med syklusen osv å gjøre - jeg tok utgangspunkt i dato for befruktning - altså innsettdagen..

Hvordan er det med dere Rugere??

Stille fra alle sammen her??;)

Jeg er på rugedag 10, og kjenner ikke stort;(

Har endel stikk og mensmurringer. Begynte i går..

Tror ikke på at testen kan slå ut positiv, men man vet aldri...

;))

Testdag i morgen, så spennende!! Det er jo noen som ikke kjenner noe da, men som allikevel får positivt resultat;))

Jeg skal innrømme at jeg ikke er så opptimistisk selv, men vet jo at det er mange som får det " blå krysset", selv uten ømme pupper,kvalme osv. Det er jo tidlig i en eventuell graviditet;))

Lykke til i morgen da!

Hold oss oppdatert;)))

Takk! Skal så absolutt oppdatere i morgen... Jeg hadde i grunn få symptomer den gangen jeg var gravid - altså i rugedagene - med unntak a trøtthet. Ingen ømme pupper eller stikninger.. Kvalmen kom først i uke 7 og varte til uke 25...

Glinten, hvordan har det gått med deg?

Annonse

God morgen, da har jeg, etter 3 avbrutte søskenforsøk, en SA etter spontan graviditet i vinter, testet positivt i dag på rugedag 14. Kort regime denne gangen, to egg ut, ett befruktet. Og det ser ut til å være gullegget! Er veldig lettet, men ikke i nærheten av avslappet. Nå går jeg inn i nye nervepirrende uker!!

Har hatt svært lite symptomer. Eneste har vært at jeg har vært tissatrengt den siste uken. Ingen spesielle murringer eller stikkinger...

:)

Gratulerer Storebror Snart!!

Jeg er i dag på rugedag 11, og har testedag i morgen.. Jeg tok nå en test på ettermiddagsurin og jammen ble den ikke POSITIV!!!!!

Jeg er GRAVID!!!

Nå kommer noen spennende uker i møte for meg også.

Jeg har litt mensenmurringer, men har forstått at det er veldig normalt.

Nå gjelder det å slappe av;))

Jeg har også testet positivt:-) Først med CB-test i går kveld, og med positiv blodprøve i dag! Har litt problemer med å tro at det er sant ennå, men det er likevel på sin plass med et lite hurra!!!

Gratulerer alle som har testet positivt:-)

Annonse

Gratulerer kjempemasse til dere med positiv test!

Jeg er plutselig på RD 9 og har mega lyst til å teste, men jeg får hcg støtte og den siste sprøyta satte jeg for 2 dager siden... Skal ha BP om en uke, så jeg håper det blir igjen en positiv test til meg og;)

Jeg har masser av symptomer, men pga hcg støtte kan jeg ikke bruke det til noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...