Gå til innhold

Hvordan går det med dere alle RUGERE??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-)

Tenkte det kanskje kunne være greit med en felles link for alle oss som er rugere!

Håper vi kan bli mange her inne som kan følge hverandre resten av rugetiden, og videre fremover:-)

Ser frem til og høre fra dere!!

Glinten, og ruger på 2:-)

Fortsetter under...

Hei :-) Bra det er flere som sitter her inne på lørdagskvelden, haha!

Er så spent på test mandag nå. Hvor lenge har du ruget nå? Har du testet? Er på dag 10. Testet positivt, men tør ikke juble før legen har bekreftet dette.

Håper på positiv test mandag og at vi kan stikke over samlet i en terminklubb snart!! Ruger på 2 selv...

Hei sommerhåp:-))

Så koselig at jeg ikke er alene her inne på en lørdagskveld,hi,hi.

Så artig at du har testet positivt!!!Grattis:-))))

Du kan juble høyt:-)))...og kanskje venter du t.o.m 2!!!

Jeg er på rugedag 6...og blir gal av denne ventetiden, men kommer til å teste tidligere jeg også:-))

Å ja, vi skal over i en felles terminklubb om ikke lenge:-))) viktig og tenke positivt!

Har du merket noe i denne rugeperioden?

Hei snooopi:-))

da er vi allerede 3 her inne, og alle ruger vi på 2:-)))

Har du merket noen forandring på brystene?...du skjønner mine har blitt litt større(fyldigere på en måte), men går kunn på crinone.

Spennende tid fremover nå...

Jeg ruger på 1 egg og er på rd 9 nå. Jeg har hatt menssmerter ifra rd 1 til igår på dagen,men har vikke kjent noe siden da og har hatt ømme pupper. Bare litt stikninger på høyre side av magen og litt ømme pupper idag ser tydelige blodårer.

Annonse

Jeg har testdag på fredag 10 sept. Jeg kommer ikke til å teste før tiden...Jeg tok en test på 11 rd sist gang og den var da negativ og da var på en måte håpet ute,men nå vil jeg leve i håpet så lenge jeg kan :)

Hvis ingen antydning til ikm på torsdag så reiser jeg å kjøper test :)

Så bra forresten at du har startet denne tråden så vi kan følge hverandre :)

Håper alle lykkes...

Jeg har testdag fre 10 sept. Jeg kommer ikke til å teste før. har lært av tidligere forsøk... Vil ha følelsen av håp så lenge jeg kan :)

Så bra at du har startet denne tråden så vi kan følge hverandre igjennom denne rugetiden som er så lang.

Håper vi lykkes :)

Hei. blir med på denne linken jeg også :)

Jeg ruger på en liten eskimo, og har testdag til tirsdag den 7. Tror ikke jeg tør å teste før jeg heller. prøver å leve i håpet så lenge som mulig, som flere sier her :)

Det er ganske utrolig hvordan følelsene varierer fra dag til dag. Den ene dagen er jeg sikker på at dette ikke kommer til å ende i positiv test, den andre dagen så er jeg skikkelig positiv. Fler som kjenner seg igjen?

Og i dag er jeg på rugedag 12, og så lenge tanta holder seg borte, så er jeg positiv. Selv om jeg ikke kjenner noen andre symptomer, utenom litt småmurring fra tid til annen.

Og jeg er helt enig med deg Glinten, rugeperioden er definitivt det verste med hele opplegget.

Men vi kommer oss igjennom det og!

Lykke til alle sammen!! :)

Bare 2 dager igjen til du skal teste!!! spennende:-))

Kjenner meg veldig igjen i det du sier håp om at følelsene varierer fra dag til dag.

Tanta skal ikke komme, for vi skal lykkes!!

Hvor i landet hører dere til?

Annonse

Ganske likt med meg da...har hatt to ferskforsøk, og ett fryseforsøk.De to første gangene satte de inn 1 egg(fersk og frys), på neste fersk fikk jeg inn 2 og det samme nå sist. Denne gangen fikk jeg som du 2 stk 4-delte egg, så jeg krysser alt for at vi skal lykkes!! Dette er vårt siste forsøk, så det må gå veien denne gangen!!

Vi hører til på St.Olav.(trønder sjø;-)hehe)

Hei igjen :-))

Ja her ble det folksomt, og det er bra!! Håper alle klarer seg denne runden.

Jeg tør ikke juble selv enda, haha. Gruer og gleder meg til test imorgen.

Ventetiden er den absolutt verste syns jeg, for dagene snegler seg avgårde, og man blir altfor opptatt av symptomer og diverse. Gutta må tro vi er smågale :-)

Forskjellen fra forrige forsøk for meg er at denne gangen er det ikke "normale" menssmerter, mer stikk i begge sider av magen, samt tydelige blodårer på brystene. Det hadde jeg ikke sist. De er ømme og hovne, men det kan jo også skyldes Crinonen.

Bra med en slik tråd, er godt å høre om flere i samme situasjon...

Hei sommerhåp:-))

Kjempekoselig at det begynner å bli folksomt på denne linken.Tenkte det ville bli litt mere oversiktlig med en felles link:-) veldig greit å ha noen å snakke med som er i samme situasjon!

Enig med du om at ventetiden er helt grusom, men jeg beundrer deg som ikke har testet før!!:-))) Venter i spenning på å høre fra deg når du har tatt testen!

Jeg har også hatt denne stikkingen i eggstokkene, noe jeg ikke har hatt ved tidligere forsøk! men det er borte nå(veldig mye fra rd 1-4/5) har du stikkingen ennå?

Jeg går også på crinone, og puppene er ømme. Vet det er en bivirkning av geleen, men mine bryst er også blitt fyldigere!!! Jeg velger å ta det som et positivt tegn, for kan ikke huske å ha hørt at man får større bryst av crinonen!?!? Vi er nok gravide skal du se:-))))hi,hi

Hei, jeg ruger på ett egg! Er på rugedag 6 i dag.

Dette er mitt første forsøk.

Synes denne ventetiden er helt forferdelig, og er ikke akkuratt veldig positiv! Men prøver.

Hele forsøket begynte så bra med 14 flotte egg ut, og 12 perfekte befruktninger.(6 på frys) Ble tydeligvis overstimulert,så lå i fryktelige smerter dagen etter uttak og resten av helgen. Masse væske i buken, så har hatt en mage som om jeg skulle vært 6 mnd på vei. Så er nå sykmeldt, og sitter her og ruger;) Synes ikke jeg har noen symptomer, annet enn litt murringer av og til. Puppene er ikke noe preget av dette for å si det sånn;=)

Jaja, det var meg;=)

Jeg klarte å holde meg til dag 8, men da røk jo første testen! Så nå får legen fortelle meg hva som skjer :-)) Nei stikningene forsvant først på dag 9, ellers har det vært veldig intenst syns jeg. Og brystene er ømme og større. Håper ikke det er Crinonen som spiller oss et puss!

Holder til på Rikshospitalet, og i forrige runde var det ikke mange positive tester å vise til her inne på forumet derfra. Håper på bedre lykke denne gangen for hele gjengen!!

Skal oppdatere deg i morgen når jeg har blodprøvesvaret... Timene snegler seg jo videre...! Og man bruker ALTFOR mye tid her inne, haha! Tar meg selv i det, man har jo andre ting som burde gjøres, men så vil man jo lese litt om andres erfaringer.

Hei fru hormonell:-))

Stakkars deg..vet hvilke smerter du har/har hatt!! men så flott at du fikk 6 på frys:-))det er jo kjempebra!!!!

Har lest om mange på dette forumet som ikke har hatt symptomer, men som har vært gravide:-) for min egen del har jeg alltid kjent forskjellige ting fra gang til gang, men aldrig testet positivt!!

Men denne gangen har jeg bestemt meg for at vi alle skal lykkes!!!

Sender massse babystøv til alle oss tøffe rugere:-))))

Takk Glinten;)

Ja, 6 på frys er jo bra!

Prøver å slappe av litt fra å kjenne på disse symptomene.

Er jo ikke noe fasit;)

Jeg har hatt veeeldig ømme bryster før, og masse murringer. Men ikke gravid. Så kanskje det blir motsatt når man først blir det?

En ting er sikkert. Er ikke noe jeg/vi kan gjøre fra eller til. Det skjer når det skjer:-))

Sender bøtter med babystøv tilbake!!

Det har du nok helt rett i fru hormonell, for i dette gamet er det nok ingen fasit!!

Det er forskjell fra person til person, så vi må leve i håpet:-)))

Er på rd 7, og er like glad hver gang jeg er på toalettet og tanta ikke har kommet...

Står du på crinone?

Jeg tar imot hele bøtten med babystøv med stor takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...