Gå til innhold

noen som har opplevd noe likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte inn på føden for en liten sjekk etter 2 slitsomme netter med kraftige menssmerter og "veer" i ett døgn..Alt sto bra til med den lille.. Jordmoren sjekket meg for å se hvor stor åpningen var.. Hun sa at jeg hadde maks 1 cm åpning og at jeg var ganske lukket.. Men hos min egen jordmor som har sjekket meg siden jeg var i uke 38 har sakt 1-2 cm åpning og jeg har blitt tøyet to ganger.. De tøyer jo ikke viss man ikke er ihvertfall over 1 cm..

Min egen jordmor har sakt at jeg har hatt krafitge modningsrier mens hu på sykehuset sa at nei det var bare kynnere.. Men kynnere skal da ikke gjøre vondt vel? Ble ganske deprimert når jeg plutselig ikke har noe tegn på fødsel i det hele . Er 40 uker nå på mandag. Har slitet med kraftige kynnere siden uke 31 og det jeg har hatt nå er langt i fra kynnere..

Men nå siden i går har det vært så stille.. menssmertene er borte og har nå bare vanlige svake kynnere som er helt normalt.

Lille har ligget med hodet ned siden uke 27 og festet seg ganske tidlig så har håpet på at han kanskje ville komme snart..Slimproppen gikk i uke 38...Blitt veldig dårlig til beins nå på grunn bl.a bekkenløsning..Skal bli deilig å få komme seg til jordmoren på mandagen å få snakket om den lille hendelsen min..

Ble kanskje litt sytete men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg har litt det samme hendelsesforløpet som deg. Slimproppen begynte å gå i uke 33, men i går kom det blodtilblanda slim. Ved 15-tiden i dag, kom mer slim, også med blod i. Litt senere begynte rier. Jeg var sikker på at noe var på gang (er 38+1 i dag..), riene varte opp mot ett minutt og kom med 5-6 minutters mellomrom. Det gjorde de i 1,5time. Så ble det stille, og det ble mer kynnere igjen. Senere i kveld kom riene tilbake, men de er ujevne og de tar seg ikke opp. Så nå sitter jeg her med vonde tak, og bare håper at det skal ta seg opp. Hvis det ikke har begynt ordentlig i løpet av morgendagen, så må jeg vel ringe føden og komme inn til sjekk jeg også. Jeg tenker jo også litt at dette må slite ut både meg og babyen. Blir spennende i så fall å høre om de ikke kaller dette rier på sykehuset, for annet kan det ikke være! Men kanskje er det dette som er maserier?

Skrevet

Heisann.

Jeg har litt det samme hendelsesforløpet som deg. Slimproppen begynte å gå i uke 33, men i går kom det blodtilblanda slim. Ved 15-tiden i dag, kom mer slim, også med blod i. Litt senere begynte rier. Jeg var sikker på at noe var på gang (er 38+1 i dag..), riene varte opp mot ett minutt og kom med 5-6 minutters mellomrom. Det gjorde de i 1,5time. Så ble det stille, og det ble mer kynnere igjen. Senere i kveld kom riene tilbake, men de er ujevne og de tar seg ikke opp. Så nå sitter jeg her med vonde tak, og bare håper at det skal ta seg opp. Hvis det ikke har begynt ordentlig i løpet av morgendagen, så må jeg vel ringe føden og komme inn til sjekk jeg også. Jeg tenker jo også litt at dette må slite ut både meg og babyen. Blir spennende i så fall å høre om de ikke kaller dette rier på sykehuset, for annet kan det ikke være! Men kanskje er det dette som er maserier?

Skrevet

Får virkelig håpe det tar seg opp igjen hos deg da..Det tar på kreftene det der. Du får holde oppdatert om hva som skjer da=) Får håpe du ikke får en like nedtur hos føden som jeg fikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...