Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Jeg skulle vært 18 uker på vei i dag, men i uke 14 mistet jeg min lille spire, og fikk beskjed om å vente til jeg hadde hatt en menstruasjon før vi kunne begynne å prøve igjen. Mentruasjonen har aldri vært så etterlengtet som nå. Jeg jublet da jeg så blod på papiret i dag morges. Endelig! Blir jeg gravid, så vil terminen være 13. juni, nøyaktig 4 måneder etter min opprinnelige, som var 13. februar. Nå blir det eggløsningstester og alt som skal til for å bli gravid fortest mulig. Håper sånn at dette skal gå fort! Er mega-klar for min siste, men meget etterlengtede baby! Er det flere i samme situasjon?
marista Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hei. Jeg hadde blæremola i februar. Var 9 uker på vei. http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/blaeremola.php Måtte derfor vente helt til nå før vi fikk "tillatelse" å prøve igjen. Jeg kommer til å ha samme termin som deg hvis det klaffer denne gangen!! :-) Usikkert om vi gidder å bruke el test, siden jeg tror at jeg bare tenker mye mere på det da, men frister litt og. . :-) Masse lykke til!! )
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Hei, jeg hadde en MA i uke 14 før jeg fikk min prins Husker også at jeg da var glad for mens så vi kunne komme videre..så vet hvordan d er...de blir litt mer etterlengta de barna man får etter man har mista tror jeg...jeg følte d vertfall veldig sånn...men jeg hadde ingen barn fra før og mista to før jeg fikk min første... Ønsker deg masse lykke til med prøvinga;)
Peispå! Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Heisann! Hadde en MA i uke 14 i april, og husker også at det ble jubel for å få tilbake mensen..... Ble gravid igjen i juni, men mistet denne gangen også for 14 dg siden 10 uker på vei. Nå venter jeg på TR.....dagene går tregt, venter og venter. Skjønner at det kan ta noen uker enda, så må nok smøre meg med kraftig dose tålmodighet.... Det blir nok når kroppen er i rute igjen:-)
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Tusen takk for svar, og masse lykke til til dere andre også. Det blir spennende å høre hvordan det går med dere i prøveperioden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå