Gå til innhold

er SÅ glad for å ha funne d rette navnet!! <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt veeeldig med å finne navn! var rett og slett dritt lei av å lese i bøker/på nette etter fine navn. såg meg blind på alle!:P

Hadde noen favoritt navn, som deriblant var Maria og Ida. Men har liksom blitt lei av de navna også....

Men nå har samboeren komt med forslag, og jeg føler att d er d rette navnet: Mathilde :-) <3

Synst d blir bare finere og finere til mer jeg tenker på det:) Ekstra kjekt att d faktisk var samboeren sitt forslag:) er som regel jeg som bestemmer/kommer med forslag her i gården....;) hehe;)

Håper dere andre som sliter med å finne navn, plutselig oppdager "det rette" navnet, sann som vi har gjort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn, enda finere skrevet Matilde :)

Skrevet

takk:) Liker d best med th, Mathilde:)

Har en gammel navnebok som min mor har hatt, og der står d kun Mathilde:)

Skrevet

Mathilde er nydelig :) Liker Mathilde, Mathea, Theo, Therese, Nathalie, bedre enn Matilde, Matea, Tea, Terese, Natalie! Brsa valg, koselig at begge er fornøyde! :o)

Skrevet

er enig med deg:)

har en datter fra før som heter Thea:) så synst Mathilde og Thea passer fint i lag:) begge med th :-)

Skrevet

Mathilde er et vakkert navn :)

Skrevet

Vi har ei Mathilde på 2,5 år, og er fremdeles like forelska i navnet. Litt brukt de siste årene, men det er jammen ikke rart ;)

Om vi venter jente denne gangen også, blir det ei Karoline :)

Skrevet

Ser forresten av nicket ditt at du har jente fra før, hva heter førstemann?

Skrevet

takk!=)

Datteren vi har fra før heter Thea=)

Så nå blir det Thea & Mathilde <3

Skrevet

Mathilde er et flott navn som står godt til Thea :-)

Skrevet

Helt nydelig!! Samboeren min er veldig glad i Thea og jeg liker veldig godt Mathilde så vi har faktisk vært inne på tanken på navnet Thea Mathilde (men er ikke gravid enda)..Moro å se at du har begge to:) Jeg synes det er kjempeflotte navn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...