Sannellerslik? Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Har slitt veeeldig med å finne navn! var rett og slett dritt lei av å lese i bøker/på nette etter fine navn. såg meg blind på alle! Hadde noen favoritt navn, som deriblant var Maria og Ida. Men har liksom blitt lei av de navna også.... Men nå har samboeren komt med forslag, og jeg føler att d er d rette navnet: Mathilde :-) <3 Synst d blir bare finere og finere til mer jeg tenker på det:) Ekstra kjekt att d faktisk var samboeren sitt forslag:) er som regel jeg som bestemmer/kommer med forslag her i gården.... hehe;) Håper dere andre som sliter med å finne navn, plutselig oppdager "det rette" navnet, sann som vi har gjort:)
Sannellerslik? Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 takk:) Liker d best med th, Mathilde:) Har en gammel navnebok som min mor har hatt, og der står d kun Mathilde:)
Miranda C Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Mathilde er nydelig Liker Mathilde, Mathea, Theo, Therese, Nathalie, bedre enn Matilde, Matea, Tea, Terese, Natalie! Brsa valg, koselig at begge er fornøyde! )
Sannellerslik? Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 er enig med deg:) har en datter fra før som heter Thea:) så synst Mathilde og Thea passer fint i lag:) begge med th :-)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Vi har ei Mathilde på 2,5 år, og er fremdeles like forelska i navnet. Litt brukt de siste årene, men det er jammen ikke rart Om vi venter jente denne gangen også, blir det ei Karoline
Prinsessemamma x 2 Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Ser forresten av nicket ditt at du har jente fra før, hva heter førstemann?
Jann Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Så nydelig ett navn:-) gratulerer med bestemmelsen!!
Sannellerslik? Skrevet 9. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2010 takk!=) Datteren vi har fra før heter Thea=) Så nå blir det Thea & Mathilde <3
prebs Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Mathilde er et flott navn som står godt til Thea :-)
Happy87 Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 Helt nydelig!! Samboeren min er veldig glad i Thea og jeg liker veldig godt Mathilde så vi har faktisk vært inne på tanken på navnet Thea Mathilde (men er ikke gravid enda)..Moro å se at du har begge to:) Jeg synes det er kjempeflotte navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå