heltutrolig #Overtid# Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Vi har valgt å kalle jenta vår opp etter min mormor...da vår eldste er oppkalt etter min manns mormor... Men problemet er at vi klarer ikke finne mellomnavn... Navnet er Inger og vi skal ha mellomnavn...alle forslag tas i mot med takk..
Ane Elise Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Hva med Inger Marie eller Inger Lise?
Lotta2010x2012 Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Inger Sofie, Inger Elise, Inger Eline=)
heltutrolig #Overtid# Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 veldi fine forslag dette..men kan ikke bruke noen av de.. av diverse grunner... setter pris på det om flere kommer med forslag..kanskje det er et som vi bare rett og slett faller for..
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Inger Leona , kom bare plutselig på det, og syns det var forferdelig fint. ellers; Inger Olava Inger Emilie Inger Emilia Inger Marlene Inger Avilde (også veldig fint syns jeg, men jeg liker litt anderledes navn da.) Men favoritten; <3 Inger Leona <3 (= Hva syns DU?
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Kom på et til, som JEG syns passer da, siden hun oppkalles... Inger Lill, eller Inger Lilly. <3
heltutrolig #Overtid# Skrevet 4. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2010 Inger Leona er veldi fint... men eg likte Inger Lill...men du hadde flere fine og...tusen takk...
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Inger Andrea Inger Aurora Inger Elise Inger Elisabeth Inger Kristine selv liker jeg best inger andrea :-) lykke til !
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Inger Lill er kjempe fint når du skal kalle opp. Da lir det liksom " inger den lille" på en søt feminin måte. (=
Sannellerslik? Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Inger Sofie Inger Helene Inger Johanne Inger Pernille Inger Kristine
heltutrolig #Overtid# Skrevet 4. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2010 Kjempe fine forslag "Saide"... Inger Lill glei så lett på tunga liksom...Eg ville gjerne bruke Inger Aurora og eg da..men mannen har et ønske om at hvis det blir flere jenter noen gang så skal ho hete Aurora..så det gikk ikke...
heltutrolig #Overtid# Skrevet 4. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2010 Mn mormor hette Inger Johanne og eg liker det veldi godt...men får ikke bruke begge..men det er greit... liker Inger Helene og eg da... Imorgen kan forresten eg og skrive "fødeklar"...ikke bare fordi det er 21 dager igjen men fordi eg er veldi klar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå