Gå til innhold

Hvisker et stille jippi....

vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Ble gravid med min sønn på forsøk nr 5 og har nå testet positivt igjen etter å ha mistet i sommer. Så dette er min 7.graviditet!Håper håper at dette går bra men kjenner virkelig at det er vanskelig å slappe helt av.....greit å kunne si det inne her for å bli vant=)

Får heldigvis oppfølging fra IVF-klinikken med UL så får vi se.....testet i dag for hadde en liten anelse om at det hadde klaffet enda det var neste mnd vi skulle satse og hadde tenkt å drikke rødvin ikveld. Sambo var bortreist 5 dager rundt forventet EL så vi spøker litt med at det er postmannen (er ikke det altså)! hadde skikkelig magasjau forrige uke og har ikke tatt folat og har ikke tenkt at jeg kunne bli gravid men det er jo bare typisk=) Ønsk meg lykke til jeg kommer til å trenge det!!!!!!

Fortsetter under...

Tjohoo! Gratulerer og lykke til! Vi trenger det begge to...:-)

Jeg hadde blødning forrige uke (3+4) og var sikker på at det var min 7:e abort, men blødningen stoppet etter 2 dager og jeg har fortsatt litt symptom og tester postitivt.

Jeg krysser armer og bein for oss begge!

Gratulerer:)

Jeg er også gravid igjen etter 4 aborter på under 1 år. Testet positivt samme dag som jeg skulle på utredning på sykehuset. (Godt jeg testet, hadde vel ikke vært helt gunstig at de hadde rotet rundt inni livmoren min).

Fikk tatt alle blodprøvene, men har skjønt at det tar en evighet å få svar på dem.

Nå er jeg ca 6 uker på vei og hadde litt brun slimete utflod da jeg sto opp i dag tidlig. Har også litt mensmurringer. TYPISK! Var sånn det startet da jeg hadde BO.

Men håper det går bra likevel - tiden vil vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...