Raskatte Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Ja,da er vi vel sånn halvveis prøvere tror jeg...Samboer er ikke 100 % sikker, men vi bruker ikke noe prevensjon og han trekker seg ikke ut av meg for å si det sånn. Vi har tidligere vært veldig forsiktig og hoppet av og kjørt sikre perioder. Men nå har han fylt meg opp idag senest, og jeg hadde masse eggløsningsslim, tror jeg har EL imorgen. Så det blir spennende! Har en sønn på 13 mnd fra før, så håper jo på søsken til han som blir ganske tette da:-) Jeg er jo 31 år, så føler det er greit å kjøre på nå. Gleder meg til å være her (forhåpentligvis ikke så lenge) med dere:-)
Miann Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Lykke til, å får håpe du slipper være så lenge på dette forumet her Jeg har også ett barn fra før av, og jeg og sambo har bestemt oss for at vi vil ha barn ilag! Så dette blir spennende, men vi stresser ikke veldig da, annet enn at vi har sex rundt da jeg ca har EL ! Jeg har IKM idag, men ingen mens har dukket opp, så vi får se ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå