Gå til innhold

er det noen papirer jeg skal ha med til ava klinikken i Riga til 1 samtale time?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia :)

Du kan med deg papirer på ev tidligere ivf forsøk, hvilke medisinering du gikk på etc. Vi tok også blodprøver her hjemme som vi hadde med oss, men det viste seg at de tok nye av meg likevel der borte. Sikkert bare fordi de skulle ta noen flere likevel :) De er mest intr i om du har fått noe forklaring på hvorfor du ikke lykkes med tidligere forsøk. De tok celledelingsprøve av livmorhalsen også forresten. Vi har akkurat fått svar på alle prøver, og tildelt donor! Nedreguleringen er igang, så nå er det bare å krysser fingrene :) satser på innsett i midten av oktober :))

Ønsker deg lykke til i prosessen ;)

Klem

Takk for svar!!! Jeg har ikke tidligere hatt ivf forøk. Fordi jeg har blitt gravid av meg selv , Har desverre kommet i overgangsalderen i alder av 45 år. Har prøvd lenge og bli gravid uten hell. Tok til slutt masse prøver og de sa at jeg hadde ikke noen eggløsning. Så da skal jeg sette inn donor egg i riga. Skal dit for første gang om 3 uker. Håper at jeg klarer og bli gravid med donoregg?Jeg har alltid blitt veldig fort gravid før. Dette blir spennende da. Lykke til med deg, og innsetning av donor egg, håper at det går bra . Hilsen m240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...