Gå til innhold

Ingen mens og negativ test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el rundt den 19-20 august og forventet mens torsdag eller fredag denne uken.

Jeg har nå i 1.5 uke hatt murringer, stikkinger i puppene og vært veldig kvalm, mye på do.

Jeg tok test mandag, tirsdag, og fredag, alle var negative, til og med den digitale.

Hva skjer?

Bruker å ha regemessig mens.

Igår trodde jeg at mensen skulle komme, skikkelige mensmurriger, gikk på do heletiden for å sjekke, men ikke noe tegn til tr. Idag har jeg ikke merket noe igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei du :)

Jeg syns du høres gravid ut da! Har du vært plaget med murringer, stikkinger før når du har vært pms? Om ikke, så kan jo det kanskje tyde på baby på vei! :) Vent noen dager, om du klarer før du tester på nytt. Viss ikke TR dukker opp kan du evt måle hcg i blodet hos legen, for å se om det stiger. Det er ikke alle som slår tidlig ut på gravid testene, så du får bare vente i spenning!

Ønsker deg lykke til iallefall :))

Skrevet

Tusen takk for positivt svar!=)

Ja, jeg får avvente noen dager å se om TR kommer eller ikke:)

Jeg har aldri vært sånn før mens før iallefall, men jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid da:)

Skrevet

Samme her! Går av og til en dag over, men nå er jeg to dager over og fortsatt ingen TR. Testet senest idag med CB digital - negativ. Har hatt murringer i magen i to uker (bruker kun å ha det samme dag som mensen kommer), oppblåst, trøtt og ofte på do..

Håper noe skjer snart! Men får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente og se noen dager, ikke vits i å bruke masse penger på negative tester heller :-/

Skrevet

Ja, for ikke å snakke om å være trøtt! Jeg har vært helt skutt den siste tiden!

Nei, jeg har planer om å ta en test om en ukes tid hvis ikke tr kommer innen da:p

Blir spennende å se hva som skjer fremover!

Du må oppdatere på hvordan det går da:)

Lykke til!=)

Skrevet

Jaja, da ser det ut som TR kom i kveld - nesten like greit så VET jeg iallefall :) Rart med alle disse symptomene, men har aldri rukket å planlegge en graviditet før så er vel bare overfølsom og kjenner etter litt for mye ;)

Du får si fra hvordan statusen din er etterhvert, lykke til i hvertfall!

Skrevet

Åhh, så kjedelig da:(

Men da har du jo rimelig stabil syklus, så du får prøve igjen neste gang!:)

Ingen TR her enda, kjenner ingen tegn til at den skal komme heller. Hmm, rart det her!

Jeg "tør" ikke ta en test heller:p Har noen liggende hjemme, men jeg er nesten sikker på at jeg ikke er gravid, så går bare å venter på tr som ikke ser ut til å komme.

Lykke til i neste pp da!=)

Skrevet

Det lurer jeg på også. Skulle hatt IKM på fredag trodde jeg, men får fortsatt bare negative tester. Eller, syns jeg skimtet en liten skyggestrek på testen på fredag, men nå er det ikke antydning til noe slags skyggestrek uansett hvordan jeg vrir og vender på testen.

Skrevet

Mine tester er blenda hvite, ikke antydning til skyggestrek engang!

Trodde at TR var på vei igår, kom bittelitt brun utflod når jeg tørket meg, men ingenting idag. Ingen mensmurringer heller.

Har hatt 3 stabile sykluser etter at jeg sluttet på minipillen, rart at den skal klusse sånn nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...