Gå til innhold

5 uker til termin og ingen skynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være normalt? Burde jeg ikke hatt skynnere etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at de dukker opp etterhvert, men hvis ikke, fortvil ikke. Jeg kjente ingen kynnere i mitt første svangerskap (denne gangen er de plagsomme).

Skrevet

Ok, det var beroligende å høre at det er flere som har hatt det slik og at det har gått bra

Skrevet

Hadde heller ikke en eneste kynner (som jeg merket) i mitt første svangerskap.. Alt gikk bra der også, så ikke bekymre deg for det! :)

Skrevet

12 dager til termin og kan telle kynnerne jeg har hatt gjennom hele svangerskapet på 1 hånd... Veldig takknemlig:) Slapp av, livmoren din trener seg opp selvom du ikke kjenner det. Nyt et kynner-fritt svangerskap;)

Skrevet

Herlige ord i mine ører.-)

Skrevet

Jeg har født to barn og nærmer meg slutten på 3 barn, og har ALDRI hatt en kynner!

Skrevet

og begge mine fødsler startet av seg selv... Første fikk jeg 12 dager over tiden og andre kom 9 dager før tiden!!!

Skrevet

Så godt å høre at man faktisk ikke trenger å få kynnere hehe. Har liksom lest så mange som har det stadig vekk og tidlig i svangerskapet etc. Jeg aner ikke hva kynnere og murringer er jeg, for har aldri hatt det selv, hverken i mitt første svangerskap eller nå (32 uker) Begynte å lure på om jeg er helt unormal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...