Gå til innhold

tips til stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en stelleveske som er billig god og praktisk.

Er interessert i tips om både dyre og billige egentlig, for går jeg for en dyr en så kanskje jeg kan finne den brukt på finn.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser fin ut.

Hvilke veske har dere andre valgt?

Skrevet

Jeg har valgt en veske fra Skip Hop, (kjøpes billig i USA)

http://www.babyoliverboutique.com/skip-hop-dash-blossom.html

De har salg på flere av dem, og jeg fant en til 30 dollar som jeg likte veeeldig godt, og det kom jo da på under 200, og slapp da fortolling. I Norge koster samme vesken 600 kroner på feks Lilleprinsen.no.

Fikk vesken i posten i går, og er kjeeeeeempe fornøyd! (= Ta en titt selv. Kun 3-4 farger som er på salg, men jeg ville ha blå veske, så for meg passet den perfekt! (=

Skrevet

Det var jo akkurat prisen for meg. Hvilken av dem har du kjøpt? Er det den Skip Hop duo diaper bag, den lyseblå? Er den så lyseblå som det ser ut til på bilde?

Skrevet

Jepp, har den lyseblå, og den var faktisk mye finere enn på bilde. Den er kjempe lys, isblå. Nyyydelig. (= Jeg er kjempe fornøyd!!! Passer perfekt her iallefall. Der er Duo diaper bagen ja. Du fant tilbudet ja? Er det lå du leter etter selv eller?

Er massevis av plass i den. Også er det jo et kjent og veeeldig bra merke. Flere venninner som har amme(som har betalt en formue for den.) som er super fornøyde selv.

Skrevet

Ja, fant tilbudet og lurer veeldig på om jeg skal slå til.

Tenkte kankje egentllig på mørkeblå eller sort egentlig siden jeg ikke vet hvilke trille jeg kommer til å kjøpe til våren. Har ikke noe annet i lyseblå, har en brukt Briovogn som er mørkeblå. Men kanskje den lyseblå kan passe til det meste?

Hvor mye kom frakten på forresten?

Skrevet

Har kjøpt en StorkSak i skinn, de er dyre men helt fantastiske, og veldig praktiske, nesten lyst til å bruke den som håndveske nå...

Skrevet

Langt utforbi mitt budsjett, men fin var den. Likevel så vil jeg nok velge en som mannen min også kan bruke.

Skrevet

Jeg kjøpte denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00131831

på ikea i går. Jeg har ikke fått babyen min enda, så jeg har jo ikke fått testet den, men den virker veldig kjekk! Mange praktiske rom og god matte som kan vaskes av. det følger også med et håndkle som ligger inni vesken. Vesken kan også vaskes i vaskemaskin på 40 grader. Den kostet 198 kr! :)

Skrevet

Jeg har Emmaljunga city cross, og kjøpte derfor Emmaljunga stelleveske.. Noe jeg egentlig angrer på, synes også den kostet nok!

Når mini var ca 1,5 måned gammel (mini er snart 4 mnd, er innom på besøk fra DiB) var jeg lei av å drasse på stelleveska og da tok jeg bleier, salve, vaskeservietter, et par engangs stelleunderlag, strømpis og body (til skifte ved uhell) + gulpeklut i en toalettmappe jeg hadde liggende, den fikk jeg plass til i den/de veskene jeg bruker til daglig.. De veskene er mye mindre og jeg synes de er lettere å dra med enn stelleveska..

Jeg legger bare veska under vogna eller har veska på skuldra.. På vogna der stelleveska hang i begynnelsen kjøpte jeg et handlenett, praktisk og lettvint.. Der har jeg vognleken, myggnettingen, små handleposer når jeg er ute på shopping osv.. Synes det er lettere å ta opp og ned ting i nettet, pluss at jeg kan slå sammen vogna når nettet henger på :)

Skrevet

Og om mannen din skal ta med mini ut på tur, så kan han ta toalettmappen i handlenettet.. Det gjør min samboer :)

Da må du såklart bruke en nøytral toalettmappe..

Det er en billig løsning uten for mye å drasse på :) Men jeg ammer jo så trenger jo ikke drass på flasker, men jeg skulle fått trykt flaske og pulver i toalettmappa også jeg! :) Må nevne at vi har en fin nøytral toalettmappe, ikke n som ser ut som en gammel dame kunne ha hatt, om du skjønner ;)

Skrevet

Hihi, ikke sånn med store blomster på altså:-). Bra å høre at det går an å ha et liv uten stelleveske også. Det er vel egentlig ikke så gyselig viktig. Vi får se om det dukker opp en på min, hvis ikke så er det vel ikke så mye å stresse med.

Skrevet

Ja det går faktisk over all forventning å ikke bruke stelleveske :) hehe.. Jeg er førstegangs og saumfarte alle nettsider etter stellevesker før vi fikk gutten vår, og jeg ville ikke bruke mye penger på en.. Endte jo opp med en som kostet nok, og jeg orker ikke drasse på den engang..

Innimellom gjør jeg det så enkelt at jeg putter bleier og servietter i en brødpose og rett i veska.. Skal man på besøk til venner og familie har de alltid en håndduk å låne som man kan stelle på, evt vann og vaskeklut om det blir katastrofe i bleien :)

Meeeen dette er min mening og erfaring :) De fleste kjøper nok stellevesker.. Vi er nå så forskjellige.. Jeg vil ha minst mulig å dra på :)

Skrevet

Hehe, jeg somla meg aldri til å kjøpe stelleveske sist, men f.eks en platekompanipose gjør nytten den også... Hva trengs egentlig? Et par bleier, kluter, et stelleunderlag (brukte en bit av et tisselaken) og i starten er det greit med et klesskift også. Ender man ikke bare opp med å drasse på mye unødvendig hvis man har ei diger stelleveske med mange rom som kan fylles?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...