Gå til innhold

Nå er ikke dette noe gøy lenger:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei meg, fikk mensen i dag, så da gikk dette forsøket også rett i vasken:-( Skal det aldri gå dette??? Vi har prøvd i 5 år nå og vært gjennom 5 AIH og 3 ICSI +frys. Føler jeg ikke har noen tårer igjen nå....dette er så ufattelig tungt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke lett... Ufattelig synd at det ikke gikk denne gangen heller. Er ikke så mye man kan si som trøster. Like vondt uansett. Men du kommer deg nok gjennom dette óg, på en eller annen måte. Ta tiden til hjelp og finn ut hva du vil fremover.

Klem fra meg

Skrevet

Dette var trist L8:-((

Livet er jaggu meg urettferdig!!

Trøsteklem!

Skrevet

Trøsteklem til deg Lengter84. Hver og en har sin måte og komme seg gjennom disse nedturene. Jeg fikk også neg svar for noen dager siden, må bare tenke og planlegge videre framover. Du kommer deg gjennom dette etterhvert. Hva er planene dine videre? Mange må gjennom noen flere forsøk enn andre, men veldig mange lykkes til slutt ;-) Håper både du og jeg er noen av dem ;-)

Skrevet

Det her er ikke lett ...;( Føler virkelig med deg.

Trøsteklem

Skrevet

Jeg gråter sammen med deg jeg, har tømt tåretanken for i dag tror jeg. Jeg vet at vi skal tenke fremover, men det er litt vanskelig i dag. Det føler rimelig håpløst, og det er like vondt hver gang også. Helt utrolig at man utsetter seg for dette gang etter gang, men det er nok ønsket om lykken som driver :o)

God trøsteklem

Skrevet

Neiiiiiiiiiiii det var ikke dette jeg ville lese:/ Nå ble jeg kjempe lei meg på deres vegne, hadde håpet du skulle sitte med positiv test nå rundt den 6. Føler masse med deg, og håper du snart er klar til ny runde selv om det virker tungt og vanskelig nå......

Heier masse masse på deg, hold meg oppdatert kjære deg:)

Mange varme trøsteklemmer sendes din vei..........

Skrevet

Tusen takk jenter, dere er skjønne!! Det hjelper faktisk utrolig med disse trøstende ordende dere kommer med....varmer hjertet mitt veeelidig og jeg føler jeg kan greie litt til med sånne som dere rundt meg:-) Vi skal komme oss gjennom det igjen! Blir vel nytt forsøk om ikke lenge, kan ikke gi opp- det ville vært det verste av alt, ikke sant?

Lykke til alle dere tapre jenter som også har fått nok en nedtur! Stor klem fra meg...

Skrevet

Godt å høre fra deg, lengter84. Neida, du, ingen av oss skal vel gi opp enda ;-) Er vel ingen grunn til det vel??? ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...