Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 ¨ Har aldri vært så hormonell noen gang før i mitt liv. Bare gråter av den minste ting, og er deprimert. Kjenner liksom på meg at vi ikke har lykkes, og det gjør meg så undrende..Hvorfor? Satt inn ett egg på mandag. Et perfekt egg i følge Hausken. Vet det bare er vårt første forsøk, men klarer ikke å tenke positivt... Noen som har/har hatt det som meg??
glinten Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Kjære Fru Hormonell! Jeg har hatt det akkurat som du beskriver det. Etter innsett første gang bare gråt jeg...jeg gråt og gråt, og skjønte ikke hvorfor. Når man tenker etter hvilken påkjenning dette er for kroppen og psyken, så er det ikke så rart at man får en reaksjon!! Forstår godt at det er vanskelig og tenke positivt, men det vil du gjøre når kroppen din får "dratt" seg til litt. Litt klønete forklart, men håper du forstår hva jeg mener:-) Du er på rugedag 5 i dag hvis du satte inn på mandag:-) jeg hadde innsett på søndag, og er på dag 6. Husk at Hausken sa det var et PERFEKT egg!!:-)))) En trøsteklem til deg fra meg:-)))))
Mazza** Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Har nok vært innom samme tanken selv, er idag på rd 10. Hvis du satte inn på mandag er du på rd 5 innsettingsdag regnes ikke som rd Dette er mitt 10 forsøk, så man må bare ha tålmodighet med denne prosessen. Jeg har en sønn som jeg fikk på 2 forsøk, da jeg ruget på han hadde jeg absolutt INGEN symptomer på at det skulle være noe, så håp er det uansett. Den gangen ble jeg veldig overrasket. Denne gangen kjenner jeg heller ingenting annet enn noen slags menssmerter....ingen forsøk er like syns jeg, så vanskelig å tyde noe som helst...må nok bare smøre oss med en god dose tålmodighet Masse lykke til
Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 Takk for at du tok deg tid til å svare "Glinten". Jeg trodde bare ikke dette skulle prege meg så, om du skjønner..? Hadde jeg bare kjent NOE liksom...men nei;(( Ang rugedager. Trodde man regnet innsettingsdagen som dag 1 jeg? Ser de fleste gjør det her. Hvordan kjenner du deg da? Føler du noe er på gang? God klem til deg også))
Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 10 forsøk ja.. da skal ikke jeg klage. Beundringsverdig at du klarer å holde motet oppe!! Jeg var at noen kjenner masse og noen ingenting..men det er liksom "de andre", skjønner?? Jeg forventet liksom å kjenne ømme pupper, strekk i magen osv.. men nei;( Ønsker deg FULL klaff! klemmer
glinten Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 På mitt første fosøk følte jeg også at dette ikke var noe problem, helt til jeg fikk denne voldsomme reaksjonen etter innsett. Innsettingsdagen resgnes ikke som rugedag:-) Hvordan jeg kjenner meg? vet ikke helt hva jeg skal si...var veldig frustrert for et par dager siden, pga mye stikkinger i eggstokkene og i livmoren. I tillegg var livmoren liksom "støl" på en måte. Dette er noe jeg aldrig har kjent på mine tidligere forsøk, så velger nå og ta det som et positivt tegn:-))) Jeg tar Crinone hver morgen, og en av bivirkningene er ømme bryst-det har jeg til gangs!...men det som er så rart er at de liksom har blitt fyldigere?! En ting har jeg lært, og det er at ingen forsøk er lik!!:-))))) Fru Hormonell er en bra betegnelse av meg for tiden iallefall:-))))) her går det fra gråt, latter, sinne, smilende blid på bare sekunder. Ha,ha,ha...stakkars mann!!
Mazza** Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 hehe ømme pupper er ikke ensbetydende med full klaff....det vet jeg alt om fallhøyden er muligens bare ennå større....det beste er ingen symptomer...og STOR overraskelse
Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2010 Helt sikkert sant;) Man må vel bare smøre seg med tålmodighet, og vente vente.. Det er jo ikke bare ventetiden som er ille, men det å føle seg oppblåst, tjukk, uformelig osv hjelper ikke på. Blir vel bedre tider;=)
Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2010 Så spennende Glinten!!!! Dette lover jo godt for deg;) Krysser fingrene for deg;) Mannen min er så oppgitt over meg..han prøver å få meg til å tenke positivt, og jo mer lei meg blir jeg. Så stakkars mann. Så på X Factor i går, og når den ene dommeren gråt, så "hylgråt" jeg med, Er det mulig?????
Mazza** Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 ps: fikk tester i posten akkuratt nå...klarte ikke dy meg og testa en strimmel...og JAGGU var den ikke positiv!!! OG husk....jeg har ingen symptomer!! Men men jeg tror det jo ikke før ungen er ute jeg altså....har mista de to siste gangene....
Fru Hormonell Skrevet 4. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2010 Er det sant????!!!!!!!!!!!! Kjære tid, så fantastisk GOD nyhet! Så fantastisk Flott;) Du reddet dagen min Mazza;) Da er det jo lov å håpe selv uten symptomer;=)
glinten Skrevet 4. september 2010 #12 Skrevet 4. september 2010 Gratulerer med graviditeten:-)) Like morro lesning hver gang noen tester positivt:-)))
Mazza** Skrevet 4. september 2010 #13 Skrevet 4. september 2010 takk takk, det er godt å gjøre dagen til andre bra Fikk ny jobb igår og positiv test idag...det ser ut som lykken kanskje er med meg nå
glinten Skrevet 4. september 2010 #14 Skrevet 4. september 2010 Først nå så jeg svaret ditt fru hormonell!!!!snakk om å være fjern!!! Du skal bare være positiv og ha gode tanker:-))) vet det ikke er enkelt, og jeg er selv veldig følsom nå kan du si...gråt under x factor jeg også og i dag har jeg grått minst 4 ganger!! Kjempeklem til deg fra meg:-)) PS! Har nettopp laget en ny link til oss rugere...VELKOMMEN:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå