Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk på do i stad merket jeg litt slim fra skjeden. Det var ikke mye, og ikke klumpete. Bare seigt og blankt.

Var dette bare utflod? Eller kan det ha noe med slimproppen å gjøre?

Det var som sagt ikke snakk om store mengder.

Jeg har termin i midten av neste uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alle her så lei av slimpropp-spørsmål at ingen gidder å svare?

Det har i grunn fortsatt å komme litt slim hver gang jeg har tørket meg idag. Aldri mye, og aldri blandet med blod.

Jeg lurer fortsatt veldig på hva dette er, og vil bli kjempetakknemmelig hvis noen vet :)

Skrevet

Har hatt det sånn selv de siste ukene og ser på det som en del av slimproppen selv. Aldri hatt slimete utflod før, og såg slimproppen i forrige svangerskap. Så er veldig sikker på at det er den som går i deler:)

Skrevet

Hei du, jeg tror at det er veldig vanskelig å si rett og slett! Og jeg tror det er derfor ingen har svart deg desverre! Vi produserer jo mer utflod i slutten av svangerskapet, fikk jeg høre av jordmor, for jeg har hatt samme "greia" sjøl de siste dagene.. Også har jeg hørt at slimproppen er ganske karakteristisk, men igjen, jeg vet lite om det, ettersom det er første. Jordmor menter at jeg ikke skulle henge meg så fælt oppi denne slimproppen, ettersom det er mange som aldri får med seg at den går. (=

Vi føder vel plutselig en dag. (=

Skrevet

Får du med deg at slimproppen går så ser du at det er det. Det blir som med riene, du vet at det er det :)

Økt blank utflod er vanlig når fødselen nærmer seg, merker det selv her :)

Skrevet

Tusen takk til dere som har svart.

Da er det tydeligvis ikke så enkelt å si hva dette er.

Jeg får nok bare se det an. :)

Skrevet

he-he....tenker tilbake første gangen jeg fulgte sidene her.

Da var det ei som beskrev, slimproppen omtrent som dette "fitta mi er skikkelig forkjøla, det kommer mengder med grønn snørr".

Skikkelig stygg og ekkel beskrivelse - men det gikk et lys opp for meg når min gikk kan du si....

Men, utflod ja...og for min del kan det gjerne være et hint at fødselen vil starte skikkelig i morgen...er jo lov å håpe i allefall!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...