Gå til innhold

Jubler forsiktig..:)

Anbefalte innlegg

Har testet positivt med CB digital idag:), 12 dg etter innsett. Dette er vårt tredje innsett, har hatt ett "ferskt" og to fryseforsøk.

Men har et spørsmål: kan Crinone gi falskt positivt utslag på gravitest? Har hørt det tidligere, men kan ikke skjønne hvilke virkemidler som evt skal gi utslag?

Tror kanskje jeg må juble ordentlig:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142280603-jubler-forsiktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk, søte dere!

Da velger jeg å stemme i med et rungende HURRA og håpe på at vi blir mange i samme båt om ikke lenge:)

Marte HAR mage agitt, dere frekke jævler:)) Bare tuller, men modererer meg litt mer i det nye nicket mitt:)

Hurra for deg og, Mazza!! Så gøy! Har du hatt mange forsøk? Åh, syns det er så innmari gøy når det funker for folk som sliter:)

ja men jubler litt i det skjulte....tror ikke før jeg får se det... har hatt 10 forsøket nå...mista både på 8 og 9 forsøk.....men fødte en flott gutt på forsøk nr 2 da...3 år siden det nå. Holdt på i 2 år nå uten resultater...så håper at det endelig skjer noe denne gangen...

Annonse

Tusen takk dere, er veldig hyggelig at så mange svarer:)

Oi, gratulerer til deg og, Sommerhåp<3!

Jeg venter også fælt på å få blodprøven analysert i morgen. Blir spennende og se tallet også, kanskje man kan få en indikasjon på om det er en eller to?

Ser i en annen tråd at du også er på Riksen, kanskje vi sees i gangene:)

Lykke til i morgen, hold meg gjerne oppdatert:)

Må si det var veldig spesiell følelse å bare kunne se at en test var positiv!!! Så mange som tar det for gitt at det klaffer i første runde, mens andre sliter i mange år.

Ja jeg holder til på Riksen, send mld når du har vært der da! Sender deg en PM uansett jeg :-)) Krysser fingrene for at det blir en positiv prøve for oss sliterne nå!! Lykke til :-))

GRATULERER MARTE SKAL FÅ MAGE! Kjempegøy!!!!

Her er det 87 dager igjen, straks 28 uker fullgått og 3.trimester på tirsdag,. Nedtelling under kontroll som du ser ;-) Magen begynner å synes nå :-) Gled deg, det er utrolig gøy å kjenne lillemann tumle rundt der inne.

Ta det med ro og la kroppen din gjøre jobben sin nå ;-)

Hei, crinone kan ikke gi falsk utslag...så gratulere :)

Jeg hadde innsetting 21.august og tok positiv CB test torsdagskveld og fredagsformiddag, bare for å se en gang til. Begge var positive. Er nå 4 uker+4 dager, spennende :) gleder oss til tidlig UL om 3-4 uker. Gratulere til deg også og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...