mamma til 3:) Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 I går hadde jeg syke mens-smerter og nedpress delux.... I natt sov jeg i fem timer og våkna full av energi og uthvilt, ikke tissatrengt, pulsen såååå rolig og babyen er kjempe rolig. Føler meg ikke gravid i dag:p Stille før stormen???!?!!
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 hihi..Begynner å bli rimelig lei nå snuppa? (= Vi får håpe det er stille før stormen. xxxxx krysser masse fingre!!!
mamma til 3:) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Lei er bare forbokstaven!!! Klarte nesten ikke gå i stad for ho pressa nedover... Men ho kommer når ho kommer:) Er bare veldig rolig i kroppen i dag, og lille snuppa er skikkelig rolig. Du da? Merker du noe??:)
HELomvending Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 IKKE EN DØYT! Var masse murringer og kynnere og maserier i forrige uke, og jeg var sikker på at nuh, nuh var tiden inne. Men, nei. Skal på modnings akupunktur på tirsdag, og håper veeeeldig at det skjer noe etter det, om ikke, så blir jeg satt igang på torsdag, og det har jeg ikke veldig lyst til. Har hørt at det bare er skikkelig skikkelig fælt. Guttebass er super aktiv og nyter tilværelsen sin, så jeg ser han nok torsdag-fredag-lørdag(frykter en tredagers fødsel eller no, om jeg må settes igang. Han kommer nødig ut frivillig. hehe) Jaada, de kommer når de kommer, det er helt sikkert. Har gitt opp rømmegrøt, kanel, sex, trapper, bitter lemon.. BLA BLA BLA--> han bestemmer visst dette heeeeeelt selv.
mamma til 3:) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 Du er i hvertfall "heldig" som slipper å gå å vente lengre enn Torsdag da:) Da har du en dato å forholde deg til!.. Vet ikke åssen det er å bli satt i gang, men er sikkert forskjellig fra person til person:) Går nok bra! Hehe, ja det kjerringråd styret... Ikke funka her heller:p Modningsakupunktur er sikkert kjekt... For de som ikke er redd nåler:p Hehe.... I går hadde e såååå syke-mens smerter og nedpress... Og i dag helt rolig, føler meg ikke gravid lengre. Er så lei av å være dårlig og lengter sååååå etter snuppa!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå