Gå til innhold

Har vært på akuttmottaket i dag pga liten blødning... truende abort!!!

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Er bare 5+4 i dag og etter at jeg kom ut fra dusjen oppdaget jeg blod på håndkle da jeg tørket meg!! Ringte gyn på sykehuset siden jeg er pas der, fikk komme med en gang... Ordnet med barnevakt for lillesnuppis i løpet av 15 min! Dro avgårde og legen tok en ul på meg, kunne ikke se liv - men vet at det er for tidlig - for ifølge babyverden skal liksom hjertet begynne å slå i dag dersom jeg har 28 dagers syklus!!

Uansett, han kunne se at alt var normalt, at embryoet utviklet seg som det skulle, men at det var for tidlig å se liv... Han sa også at det virket som om blødningen var sparsom, men han sykmeldte meg tvert pga truende abort!!

Fikk beskjed om å ta det heeeeeelt med ro, ikke stresse, ikke være i stor aktivitet! Trengte ikke være sengeliggende, men hvile myyyye og ha liten aktivitet!! Fikk beskjed om å opprettholde timen jeg opprinnelig hadde på gyn mandag om 1 uke, han sa det passet fint for en kontroll da!!

Kryss fingrene for meg - at dette kommer til å gå bra!!

Klem fra en som prøver å være positiv ;)

Fortsetter under...

Uff da, håper det går bra med deg.

Det hørest jo ut som dette vil gå bra siden blødningen har stoppet ut, men du får høre på legen og ta det med ro en stund fremover. Så bra at du fikk komme til med en gang.

Så sleng deg på sofaen med en god bok, og prøvså godt du kan å slappe av og tenke positivt!!!

Klem

ånei,skynd deg å hvil å ligg mest mulig på sofaen..det kan jo ikke skade allefall:)

huff får ondt inni meg,krysser absolutt ALT jeg har for at dette går bra,det SKAL gå bra<3<3

store klemmer:)

Må jo bare oppdatere - har ikke hatt noe antydning til blod i dag i det hele tatt - fikk en støkk i går, og jeg kjenner ligamentsmerter vekselsvis på høyre og venstre side så tar det som ett godt tegn!!!!

Har ligget til sengs/sofaen i litt over 1 døgn og nå tasser jeg stille og rolig over stuegulvet, har laget middag, skiftet på alle sengene, brettet sammen klær og dusjet lillesnuppis som er 4,5 år og fortsatt ingen blødning :)))

Herlig!!! Skal bare ta det heeeeeeeelt med ro hele uken!!! Hvile mye og drikke masse vann!!!

Ha en strålende fin uke jenter - jeg tror dette går den rette veien jeg ;)))

Stoooooor klem fra en som er glad ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...