Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen 10, hva kan jeg forvente meg av flere kg? Vet det er individuelt, men sånn ca?

Er 55 kg nå og føler meg kjempestor selv om jeg vet at jeg ikke er det.

Litt for glad i søte saker om dagen da:)

Hvordan ligger dere andre i uke 30 og rundt an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme ! Kunne godt tenkt meg å fortsatt samme veien som nå :)

Jeg har gått opp 3 kilo på 31 uker og er kjempe stolt av det! :-D

Jeg har spist akkurat det jeg har lyst på og har ikke trent. i tillegg har jeg en jente som er over gjennomsnitte stor i meg så hun får nok næring :-)

Men jeg hadde lagt på meg ca 10 kg før svangerskapet over ett år så er nok derfor tenker jeg at vekta ikke skyter i været nå, siden det ble litt mer å gå på plutselig:p

Er ikke overvektig men hadde kjærlighets håndtak før jeg ble gravid . hehe.

Skrevet

ca som meg i uke 30 det. Er i uke 36 nå, og ligger foreløpig på 9 kg opp....så får vi se hva som henger seg på de siste ukene:) Tenker ikke mye på vekta egentlig, har spist normalt sundt og vært normalt aktiv. Men er godt fornøyd med å ikke ha gått opp altfor mye altså!

Skrevet

Jeg var 48kg når jeg ble gravid, og har gått opp 8kg så langt. Er 32 uker nå. Litt spent på hvor mye mer jeg skal legge på meg, syns det var lite da jeg var på vekta hos jordmor nå nylig, men hun virket fornøyd da :-)

Skrevet

Eg la på meg 6 kg fram til eg var i veke 33... no er eg 38 veker og plutselig oppe i 10 kg. La på meg seint i første svangerskap og, men fekk en del ekstra kg på slutten så ser ut som det blir det samme no...

er veldig forskjellig kortid i svangerskapet folk legg på seg.

Skrevet

er 34 uker på vei og har gått opp 10 kg. Altså fra 50-60 kg. Regner med jeg kommer til å gå opp noen kilo til før fødselen. Gikk opp en god del kilo på slutten forrige gang, pga att jeg fikk mye væske i kroppen. Så forrige gang var jeg faktisk oppe i 70 kg:P Uvant for lille meg:P

Skrevet

Ser ut til at jeg ikke er "unormal" i vektoppgangen min da ihvertfall. Har et håp om at det ikke blir så mye mer enn 12 kg tilsammen, ser ut til at

det kan bli vanskelig hvis søtsuget fortsetter, men det er jo bare opp til meg å være sterk nok til å kutte det ut. Heia gulerot og appelsin!

Ser det er flere små her.. får dere også en sinnsykt stor mage? Skulle noen ganger ønske jeg var en litt større versjon av meg selv for jeg ser jo nesten ut som jeg er høygravid ut nå i uke 30...

Skrevet

Heia!

Vet ikke hvor høy du er, men før jeg ble gravid veide jeg 54 kg og 164 cm høy. Syns jeg var nokså slank da. Er idag 32+3, og har gått opp hittil 15 kg, veier pr dags dato 69kg. Og har 7 uker og 6 dager igjen til termindato. Selv om jeg har lagt på meg mye, så syns jeg faktisk ikke at jeg ser "feit" eller "oppblåst" ut. Mye av kiloene har lagt mest rundt lårene, hofta og ikke minst på magen! Har enormt magen iforhold til kroppsmasse...Heldigvis har jeg ikke merket noe til ødem/ vannansamling:)

Skrevet

Er 161cm og veide 49 før jeg ble gravid. Nå i uke 38 er jeg 64 kilo, pluss 15 kilo altså:) Og folk tror ikke jeg har lagt på meg!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...