Gå til innhold

Bilder av mage og deg selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar bilder jevnlig, syntes det er fint å ha dokumentasjon av forandringene på kroppen, slik at jeg kan lage et album til barnet gjennom hele livet helt fra starten og gi i konfirmasjonsgave eller noe slikt, det fikk jeg nemlig av min mamma til min konfirmasjon og det er vel noe av det mest verdifulle jeg har =)

Bildene av magen er ikke spesielle, bare jeg som står inntil en hvit vegg typ, med et stort smil og en hånd på magen, bildene er veldig fine syntes jeg =) Jeg er ganske fotogen og slank så ble bra! desuten er alle gravide utrolig vakre så bildene dine blir sikkert supre uansett hva du gjør =)=)

i mitt første svangerskap tok jeg ett bilde i uka for å dokumentere veksten, nå blir det noe sjeldnere (er andregangs) siden energien ikke er like på topp:P står bare i profil, ikke noe spesielt liksom:P veldig gøy å ha bildene fra første svangerskapet til å sammenlikne med:)

Skal på gravid-fotografering hos en profesjonell i uke 36, og så på påfølgende nyfødt-fotografering etter fødsel:)

Annonse

Stakkar disse andregangsbarna. Kom på nå at jeg helt har glemt å ta bilder, er nå i uke 21 -eller er det 22? Du vet, vanskelig å følge med:)

Forrige gang sto jeg mot en eller annen vegg i huset vegg, angrer litt på at jeg ikke gjennomførte med samme vegg og samme type klær, feks hvit topp. Jeg må se på datoen på bildene for å være helt sikker på at de er i rekkefølge siden klærne gjør mye med magen, og på noen av dem ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...