Gå til innhold

Fy faan så vondt:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med syke stikkinger og nedpress+menssmerter. Hadde d ikke sånbn forrige svangerskap. Noen som har erfaringer med dette? betyr det at fødsel snart nærmer seg? har termin 24 september....

Sykt vondt=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det akkurat sånn som du beskriver det, men har ikke termin før midten av oktober, så er litt stressa. gjør plagsomt vondt, og det føles ut som om jeg må tisse hele tiden i tillegg.. kanskje det er mas rier...

Skrevet

Jeg også har stikkinger bakom venusberget, og plutselig tissetrang. !! Jeg skjønner at lillegutt gjør at jeg får tissetrang, men disse smertene, ilingene i samme området!! Skjønner ikke helt...

Ikke termin før 26.okt

Skrevet

Jeg hadde mye sånne smerter med nr 2 en god stund før fødsel.. tror ikke det er noe tegn på at det nærmere seg sånn voldsomt.... bare den lille som presser seg nedover tenker jeg.. og det gjør vondt.. bare hun beveget seg bittelitt gjorde det sykt vondt.... satt i sofaen og sa au au au hundre ganger de siste ukene :)

Skrevet

jeg har det likedan, mye nedpress, tissetrang og vondt i symfysen. var hos jordmor og sjekket livmorhalsen for sikkerhetsskyld men den var lang og fin så absolutt ingen grunn til bekymring. lillegutt hadde lagt seg godt ned med hodet i bekkenet og det var derfor jeg kjente dette nedpresset mente jordmor. er nr. 2 her også og bekkenet er jo videre når en har født før så de klarer kanskje å presse seg lenger ned da...

men hvis dere er veldig bekymret vil jeg råde dere til å få det sjekket. kjipt å gå å bruke så mye krefter på å tenke på det, ihvertfall hvis det enda er lenge til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...