n74 Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Har nettopp oppdaget at det ikke er hull til vognselene i Trollerposen og ble mildt sagt litt overrasket (brukte den på slutten av forrige vinter, men da var jo bebisen liten og lå i dypvogn). Er egentlig veldig fornøyd med posen, men lurer nå på om jeg må bytte pga dette. Noen tips på hvordan dette lar seg løse? Posen skal forøvrig være lik Voksi Urban, har den heller ikke hull til seler?
tromsøjenta Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Jeg var og hentet min helt nye Troller pose. Den kjennes varm og god ut:-) I min pose er det sydd noen avlange, smale firkanter. Jeg tenkte at det var meningen man skulle klippe eller skjære hull til vognselene der...?? Har du slike firkanter i din pose? Har forøvrig ikke funnet ut hvordan man skal glide av frontstykket (f.eks. for å sette på det som passer opp til 6 år). Men har ikke fått studert så veldig nøye da...
Gjest JuniGull2010 Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 I følge denne teksten skal det være hull til vognsele bak på posen?? Har tenkt til å kjøpe den selv, men greit å få sjekket ut dette først! http://www.klikk.no/foreldre/article400018.ece
lioness* Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Man skjærer hull der hvor posen er forsterket i firkanter, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå