Gå til innhold

Hjelp; Er GRAVID; men tok ut spiralen for tre dager siden!! Har babyen en sjangse???

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en positiv test idag tidlig.

Har hatt vondt nederst i magen den siste uka, og tisser hvert femte minutt.

Spiralen har lenge plaget meg, og jeg tenkte; DETTE VAR SISTE DRÅPEN, og tok den ut for tre dager siden. Smertene har ikke gitt seg, og jeg er i tillegg kvalm.

Tok en "test deg tidlig" test idag, forventet mens er om en uke.

Den var DEFINITIVT Postiv!

Har dette egget mulighet til å feste seg og utvikle seg som normalt?

Er totalt uvitende når det gjelder "spiralbarn".

*krysser fingrene for dette egget mitt*

Fortsetter under...

Heisann! Du testet positivt en uke før ikm? Sikker på at du ikke er lenger på vei? Veldig sjeldent at man tester positivt en hel uke før for egget fester seg ikke før alt mellom 10-12 dager etter befruktning. Høres ut som at du er lenger på vei.. Jeg har ingen erfaring med spiral desverre, tok du den ut selv? Jeg hadde snakket med en jordmor/gynekolog om dette men så lenge du ikke blør eller har veldig smerter er nok alt bra, du har jo mange symptomer og det er et veldig godt tegn for da har du masse hormoner i kroppen :)

hmmm.. Ja har tenkt den samme tanken, at jeg kan være lenger på vei! Fordi jeg har vært veldig morgenkvalm den siste tiden. Siste to ukene faktisk

MEN jeg har blødd, en hel del, når jeg hadde "mensen."

Det som skjedde ved forrige mens var at jeg fikk mensen fem dager tidligere enn normalt,. Tror syklusen min er i uorden. Jeg blødde en hel del, og i en hel uke. Så det MÅ ha vært mensen.

Men jeg kjøpte en "test deg tidlig" test som RFSU produserer.. Det sier at den kan vise riktig resultat 6 dager etter befruktning. (litt skeptisk)

MEN det som får meg inn på tankene om at jeg er lengre på vei er Morgenkvalmen, og lukter har allt begynt å irritere meg! Har en datter på to år, og jeg husker disse tegnene svært godt! tror jeg må bare komme meg til legen igjen jeg..

Du hadde nok sikkert mensen da men siden syklusen din er litt i uorden kan du jo ha hatt eggløsning før :) Blir jo bare spekulasjoner så det beste er vel et legebesøk :) Masse lykke til hvertfall:) Håper alt er bra med spiren :)

He he.. Dette får meg til å tenke på ei fra mi gamle hjembygd..:)

Hun begynte å nærme seg 40 og hadde absolutt ingen planer om å få barn. Hadde spiral. Vet ikke hvor lenge hun gikk og var dårlig, men de på jobben hennes krevde at hun oppsøkte lege til slutt. Der fant legen ut at hun var gravid, 6 mndr. på vei. Hun fikk aldeles sjokk, for det var det siste hun hadde ventet. Hadde gått opp i vekt, men det trodde hun var fordi hun ikke hadde orket å trent på lenge.

Utrolig at det går an! :-)

Annonse

Heisann en jeg kjenner ble gravid med spiral, så det er absolutt mulig at du er lenger på vei. Ville kontaktet lege og bedt om UL for stadfeste termin hvis jeg var deg, Gratulerer så mye :-)

Både nabodama og mamma har en spiralunge........ mamma var så langt på vei da de oppdaget det, at de ikke kunne fjærne spirane, så lillebror hadde nesten sår i hodet pga den...... naboen var passert 40 hadde 3 unger og skulle IKKE ha fler....da hun fikk "overgangsalderplager" skulle hun ta ut spiralen....... og fannt ut at hun var gravid, hadde fått rar blødning og trodde mensen var på vei tilbake.... men jaggu var hun 3 mnd på vei!! Mekelig hva som er mulig!! Blir morro å høre hvordan det går med deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...