Gå til innhold

Soving er for pyser..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nemlig!!!

Også snorker kjærstn min så voldsomt at jeg får vondt i hjertet...gmfh...

LALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALLALAALALALALAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *putter sokka sine i øra*

Skrevet

Hmmm...*misunnelig på alle som ligger og sover nå*...

Skrevet

Har nesten glemt hva det var... Her kløes det, hostes det, verkes det(vonde kynnere med nedpress) og grues til keisersnitt mandag...

Men glede over snart å få møte baby!!!!

Skrevet

Woohoo,har sovet fra halv fem til syv- fantastisk.

Og nå har jeg 10 timer forran meg på katteutstilling-med trasking i hele dag. Blir bra kjenner jeg. ;)

men,meeen... en god test før littlisen kommer blir det iallefall.

Vi kommer itl å bli supermødre,som er vant til så lite søvn som dette.

ha en finfin høstdag!

Og ingridmarie- k,snittet kommer til å gå så bra atte! Snart er gullet ditt ute i den store verden. <3

Skrevet

Jeg er inne på besøk fra dinbaby jeg. Fikk baby i juni. Sov også svært lite under svangerskapet, løp på to minst annenhver time og lå ellers og vrei meg i senga av diverse plager. Ikke hør på dem som sier "bare vent til babyen kommer, DA blir det verre da!" Babyen min har hatt kolikk, og jeg fikk lite søvn de første åtte ukene. Men kroppen er liksom innstilt på det, vet ikke jeg, men var liksom ikke så ille som under graviditeten iallefall! Man er full av adrenalin eller noe, så man får krefter man ikke hadde før. Og nå etter to og en halv måned må jeg bare opp et par-tre ganger om natta for å gi mat, ellers sover jeg mye! Gled dere, etter at de verste plagene etter fødselen er over etter noen uker er det som et nytt liv! :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Soving sa du? Har bare ett fjern fjernt minne av dette.. hmmm..

Nei, vis man ikke husker det, er det ikke noe å huske alikevel!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...