Gå til innhold

NULL symptomer.. Dette kan ikke gå veien!! :(

Anbefalte innlegg

Oppdaget for en uke siden at jeg var gravid.

Startet med svake tester sist fred, men dette var da 5 uker før ikm.

Merket litt mensmurringer før ikm, men ikke på langt nær så mye som jeg pleier.

Tenkte at dette er jo et godt tegn, siden jeg nå fikk positiv test, mens andre ganger hvor jeg har hatt tuuusen symptomer før ikm var jeg jo ikke gravid.

Men nå begynner jeg bli bekymret. Merket INGETING!

Første dagene var d bittelitt stikninger, murringer. Å litt kvalm et par dager.

Men siste dager, nesten ingenting.

Kjente bittelitt et par minutter igår, men d er det.

Ellers er jeg en del svimmel, men d kan jeg til tider være ellers og.

Måtte litt ofteere på do noen dager, men merker heller ikke dette nå.

Ingen strekksmerter, eller strålinger ved hosting, nysing eller rask forflytning heller.

Bør jeg bli bekymret? Jeg målte hcg på onsdag (13-14 dpo) som var på 131. Dette skal vel egentlig være bra, eller?

Hmm.. ikke enkelt dette..

Oppdaget at jeg var gravid på ikm dagen sist, i Januar.

Da hadde jeg en del murringer, og følte meg gravid etter testen var positiv i allefall.

Nå er d motsatt. Flere som det slik? Er jo veldig tidlig enda.. men ..

Dro til Tyrkia natt til igår, og på flyet merket jeg en del luft i magen.. andre som har opplevd lignende ved flyreie? Lurte litt på om det var trygt å dra.. men snakket med tre leger, som mente dette ikke ville ha noe betydning..

Fælt man skal gå å håpe på\ symptomer.. men er så godt med en bekreftelse.. har jo opplevd MA før i Uke 8, men det merket jeg ikke noe til før ul viste tegn til dette.

HÅPER snart graviditetssymptomene kommer.. men da vil jeg vel angre på at jeg etterlyste de :P

Fortsetter under...

Heisann:) Jeg har det akkurat som deg, merket masse symptomer før ikm også dabbet det av, til og med mensenmurringene. Med førstemann hadde jeg masse symptomer som kvalme, murringer hver dag, tisset ofte++ Jeg ble også som deg veldig bekymret og tenkte "dette her kommer til å ende galt, jeg kjenner jo ikke noe" Testet med ClearBlue digital ukeindikator og de stemmer med hvor langt jeg er på vei så det har beroliget meg. Nå er jeg 6 uker og synes symptomene har kommet mer fram, kvalm på kvelden, sover dårlig, ikke lyst på søtt og humøret er ustabilt. Jeg skal på ul på mandag og håper så inderlig å se et bankende hjerte :) Jeg har lest at det er veldig vanlig å ikke ha så mange symptomer med andremann og at ingen svangerskap er like så man skal ikke sammenligne. Nå er vi ihvertfall to her inne :) Håper du blir mer dårlig snart, hehe :-P

Du er nok ikke alene. Jeg er 9 uker på vei, og har ikke veldig med symptomer. Er noen dager trøtt som en dupp, tisser om nettene og ellers ingenting. Ikke kvalm, ikke murringer, ikke noen ting. Men jeg har snakket med flere venninner som har fått barn, og de bekrefter mine manglende symptomer med å si at det er helt normalt. Tror ikke du skal bekymre deg noe over det. Du er i hvert fall ikke alene om å ikke kjenne så veldig mye. :)

Jeg 7+3 og har heller nesten ingen symptomer. Men jeg var på ul da jeg var 6+6 og fikk se et lite hjerte som banket. Så det går an å være symtomfri. Tror ikke su skal bekymre deg så masse over at du ikke har symptomer, me sjønner at det ikke er lett. har bekymret meg en del jeg også.

Klemmer

Annonse

Vet du hva?

Første gangen jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før over i 2.tri (utenom tissetrang). nå er jenta 17 mnd.

De to siste gangene har jeg hatt endel symptomer, og da har jeg dessverre mistet.

Så dette er helt individuelt, og det kan gå helt fint selv om du ikke har særlig med standard symptomer.:)

Tusen takk for svar alle sammen! :)

Roer meg litt ned ved å vite at det er vanlig med lite symptomer.

Jeg er jo bare 4+3idag, så veldig tidlig.

Å husker så lite av hva jeg følte sist, selvom jeg mistet i Uke 8.

Men hadde før dette sett et bankende hjerte i Uke7.

Opplevde den gang ingen kvalme, men murringer.. å så følte jeg meg veldig gravid. Men kanskje jeg ikke kjenner så mye på den følelsen nå, siden jeg prøver ta det med ro og en dag av gangen. Har høyrisikosvangerskap, å dafare for å miste hver da,g uke mnd frem til fødsel. Noe jeg ikke visste sist. Så jeg prøver slappe mere av, og ikke tenke så mye på graviditeten enda. Bare ta det med ro, og vente til første ul i Uke 7-8 denne gang også. SÅ kanskje jeg da kan slappe mer av, hvis vi er så heldige å se et bankende hjerte :)

MEN jeg savner de murringene. Gleder meg til å komme hjem fra Tyrkia på torsdag, å kunne dra til legen å måle hcg med to dagers mellomrom.

Målte jo dagen jeg dro, på onsdag.. med hcg på 131 å det er jo veldig bra har jeg lest meg til. Så får bare prøve ikke tenke for mye, og se hvordan d går.

78Girlm/spire : Tenkte ikke at det var et symptom for graviditet.. det med luft i magen og fly.. men jeg var redd det var noe negativt jeg?

Aldri opplevd det før når jeg har flydd. Men godt d er normalt uansett om man er gravid eller ikke. Jeg var bare redd det var et dårlig tegn. Jeg var jo litt bekymret over å fly så tilig.

MEN uansett.. så er luft i magen et typisk graviditetstegn da..men, det har jo ikke noe med flyturere ellr mitt spm å gjøre ;)

Masse lykke til alle sammen, og tusen takk for god støtte og svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...