Gå til innhold

Vellykket ultralyd idag, hurra..! :)

Anbefalte innlegg

Alt så heldigvis veldig bra ut, syntes det var deilig fordi jeg har hatt sånn en ekkel følelse av at det ikke var det. Godt å få det avkreftet :) Og jammen var det ikke ei lita jente der, har en gutt fra før av og tenkte at det sikkert ble en gutt til fordi vi nesten bare har gutter i familien..! Men jammen ser det ut til å bli ei lita prinsesse..! Gikk rett på H&M og kjøpte rosa og lilla bodyer.. :)

Ble også så positivt overrassket over hvor godt forberedt og på tilbudssiden jordmor var. Vi hadde et litt trøblete svangerskap forrige gang med svært dårlig oppfølging gjennom hele svangerskapet, og en brå slutt da jeg plutselig fikk svangerskapsforgiftning samtidig som at lillegutts puls føk i været. Fikk også stor baby. Det første jordmor sa da vi kom til UL idag var at "dere må jammen få god oppfølging denne ganga..!". Og jeg som nesten hadde trodd jeg måtte mase meg til det :) Fikk lov å komme til første oppfølging på sykehus allerede før jul, i uke 34, og hun lovet meg kontroller annenhver uke frem til fødsel om det skulle vurderes som nødvendig etter første kontroll. Godt å føle at en blir ivaretatt allerede, var akkurat det jeg trengte etter forrige svangerskap :)

Så har hatt en svært positiv opplevelse i dag, hurra for det..! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142279659-vellykket-ultralyd-idag-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...