♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Mener de sa i går på klinikken at jeg skulle ta to ampuller puregon og blande de med en ampulle væske, men når jeg ser i kveld så er det jo faktisk 3 ampuller med puregon i esken... Skal ta el sprøyta i morgen kveld og er livredd jeg skal ta feil dose. Det står på eska at det er 5000 IE, og mener jo at det var det jeg tok ved tidligere forsøk også. Men det var så rart at de sa to ampuller med puregon, og ikke tre... Noen som kanskje forstår dette bere enn meg? Skal jeg våge å bare ta to eller tre da? Hva er risken dersom det blir for lite med to, evt. risken dersom jeg tar tre? Hilse fortvilt...
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2010 Åjåjåjåjå..... Her har jeg virkelig skrevet feil, det skal jo selvfølgelig stå Pregnyl 5000 IE. Altså eggløsningssprøyten, og ikke puregon!! Huff, det begynner å bli seint for meg nå;o)
Gurine og gulla Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Er ikke den 3 bare reserve? Ikke vet jeg.. jeg skal også sette el sprøyten i kveld. Fikk beskjed om å ta 2, er nok det som er vanlig. Når i dag skal du setted den? Jeg skal dette den 00.45. Må innrømme jeg kvier meg litt til den. håper den ikke er vond. (Du kan jo ringe på sykehuset og spørre?) Lykke til:)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 Prøvde å ringe sykehuset, men de holder tydligvis stengt på avd. på lørdager... Får satse på å bare ta to da. Skal sette den kl 19:30, og uttaket er 07:45 på mandag. Er blitt så vant med gonal f'en nå, spissen på den er så tynn og fin å sette. Litt verre med den i kveld, den er litt tykkere. Mener å huske at den svir godt en liten stund, og at jeg ble litt blå rundt stikkestedet. Men det er vel vanlig. Lykke til du også, med både stikkingen og uttaket på mandag:)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 Er så livredd jeg har tatt for lite i kveld, er det 5000 IE i to ampuller da? Er det 5000 IE du også skal ta? Huff, er så fortvilt nå- redd jeg skal ødelegge hele forsøket med å ta for lite...
glinten Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Sist gang satte jeg 10 000 IE, men denne gangen satte jeg 5000 IE...forklaringen til meg var at jeg hadde vesentlig flere egg denne gangen, og dermed lavere dose med pregnyl. Det er 5000IE i en ampulle...det skal stå på ampullen. Håper deet ordner seg:-) Klem:-)))
Mazza** Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Tror garantert at du har gjort riktig!! Når jeg har tatt pregnyl har jeg faktisk bare tatt en ampulle, så to skal nok være mer enn nok Ikke vær redd for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå