asdasdfasdf Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Jeg har mistet 2 ganger(første gangen ble jeg uplanlagt gravid og andre ganger ble jeg gravid i første pp)... Det tok litt tid og nå har vi begynt å prøve..Dvs at vi har bestemt oss en uke siden midt i El perioden...Jeg tror likevel at vi bommet... Jeg har nettopp fått jobb så derfor føler jeg at det er ingen krise om det tar et par måneder før jeg blir gravid.... I tillegg vil jeg også gå til utredning (privat). Jeg skal bestiller time neste uke.. Hva med dere andre? Er det mange her som har mistet mer en en gang??
firebarnsmum Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Jeg har mistet fire ganger til sammen. Jeg hadde en tidlig SA for hele 12 år siden, i uke 5. Deretter hadde jeg en SA i uke 7 for 6 år siden. Nå har jeg hatt en MA i april, i uke 10/11 og jeg hadde en blighted ovum konstatert for ei uke siden. Må få si at innimellom alt har vi fått tre flotte barn som nå er 11, 9 og 5 år gamle. Nå håper vi på å få til en til, men det ser ut som det ble vanskeligere enn vi trodde. Håper på at alt skal klaffe neste gang, dersom vi er så heldige å få det til en gang til:) Lykke til med prøvingen dere også, skal se at spiren sitter neste gang:)
asdasdfasdf Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Hei hei trebarnsmum evt andre som vil skravle litt !!! Det tok meg en mnd å svare deg....Hm.. Det har vært kaos på jobb hadde mye ansvar i denne perioden..Tror nå at alt kommer til å roe seg nå.... Wow! du har tre barn og vil ha en til? Du er so modig! Jeg har ingen barn men har hørt at barn krever mye:)... Og du har mistet FIRE ganger(((.... Håper at du blir gravid snart..eller er du kansje blitt gravid?? Litt om meg nå: vi har bestemt oss fprrige mnd for å prøve igjen men har bommet El perioden fordi vi hadde gjester på besøk og jeg klarer ikke å ha sex med andre i huset,hehe.... Men denne mnd har vi vært alene hjemme oss to så.....)))))))).. Begge gangene da jeg blitt gravid ble jeg gravid ganske kjapt og visste omtrent 5 dager før Ikm...Har en kroppp som sier ifra .... NÅÅÅÅÅÅ tror jeg at jeg er gravid igjen....vet ikke med sikkerhet men har kjempe vonde og ømme pupper 8 dager før Ikm...Det kan godt hende at jeg ikke er gravid men..... Det er rart at denne gangen føler jeg at jeg vil ikke dele dette med mannen min engang(det at jeg tror at jeg er gravid) og har egentlig tenkt å vente minst 3 uker til at jeg deler med han dette!!!!!!!)) Vet ikke om jeg klarer dette men føler meg så bra at det er bare meg/ og BIM nå som vet at jeg kanskje er gravid igjen for 3gangen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå