Cessus Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Jeg sluttet på p-pillen 29.juni. Ca.3 uker etterpå fikk jeg positive digitale eggløsningstester 3 dager på rad (18,19 og 20 juli) og 5 dager etterpå fikk jeg blødning som varte i 5-6 dager.. Syns det var merkelig å få TR så kort tid etter eggløsning, men det er vel kanskje fullt mulig? Nå venter jeg fortsatt på at mensen skal dukke opp, er vant med 28 dagers syklus, så dette er uvant for meg. Jaja.. Tenkte kanskje kroppen hadde stabilisert seg rimelig fort, siden TR dukket opp 4 uker etter pilleslutt, men nå ser jeg ingen tegn til at TR skal dukke opp igjen. Noen som vil dele sine lignende erfaringer med meg? Noen råd? Takk på forhånd
Irene Adler Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg opplevde det samme, at TR kom bare 8 dg etter positiv EL test. Vanligvis har jeg sykluser på 26-28 dager, men har ikke kommet ordentlig i gang etter fødsel. Hadde bare en blødning som varte i 2 dager før det. Vet ikke når EL eller TR dukker opp neste gang, men følger med og bruker EL test. Vet ikke hvorfor det er sånn, men er interessert i svarene du får om mens så kort tid etter EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå