LINDA*** Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hva skal jeg si...? Vi har "gjort vårt" for å si det sånn *løpe-til-bim-for-å-fortelle* hehe så, IKKE KOM, du håpløse Mens omkring 18.september
trollfrøkna Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 haha akkurat som jeg skulle sagt det selv... har også ikm 18 sept og ikke søren om tanta får komme å spolere bursdagen min dagen etter
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Å jasså ja... *jeg vet hva dere har gjort* Sikker på at dere har truffet el nå da??
LINDA*** Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 Turbo :):) Ja, jeg mener å ha truffet EL. Det er 13-14 dager siden 1.dag med TR, jeg har el-slim nå. De-lux. haha. Så selve eggløsningen er vel på søndag/manag eller no. Eller kanskje i dag (lørdag)...? Noen ganger hender det jeg får krafitge el-smerter (kjennes ut som hold, og varer i... jeg veit ikke jeg, halvtime eller noe..). Jeg har ikke kjent akkurat det nå, men det kommer jo Så, alt tyder på at vi er midt oppi det hele
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Jeg har ingen peiling på når el er her, men i følge den el-kalkulatoren på babyverden, skal vel den fruktbare perioden være omtrent nå Så får nok lure mannen til køys i kveld også Hehe
LINDA*** Skrevet 5. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2010 er det ikke bare å peise på nå da? Hvis du veit hvor lang syklus du har gjør kalkulatoren utregningen ganske sansynlig Men om KROPPEN gjør jobben.....?! Det gjenstår å se. Du veit jo at du kan bli gravid på egenhånd nå så.... Det er jo godt å vite Selv kjenner jeg at det "bobler" downstears, hehe.. Kjenner at ting skjer. Helt sprøtt. Men nå har vi "spart oss" noen uker, så det må jo være no skikkelig sprengstoff som baner vei Spennende, som alltid
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Haha Ja, dere er jo ganske fruktbare som allerede har to små, så sannsynligheten er jo stor for at det kan komme en til om 9 mnd Så gjenstår det jo å se om eggene mine er like "snerpete" og høy på pæra nå og ikke vil ta imot besøk av disse kjekke soldatene som kommer svømmende i store tropper på kveldstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå