Gå til innhold

Da er det ingen vei tilbake ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg si...? Vi har "gjort vårt" for å si det sånn ;)

*løpe-til-bim-for-å-fortelle* hehe ;)

så, IKKE KOM, du håpløse Mens omkring 18.september :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha akkurat som jeg skulle sagt det selv... har også ikm 18 sept og ikke søren om tanta får komme å spolere bursdagen min dagen etter :P

Skrevet

HAHA stilig!!! :D

Skrevet

Å jasså ja... *jeg vet hva dere har gjort* :)

Sikker på at dere har truffet el nå da??

Skrevet

Turbo :):):):)

Ja, jeg mener å ha truffet EL. Det er 13-14 dager siden 1.dag med TR, jeg har el-slim nå. De-lux. haha. Så selve eggløsningen er vel på søndag/manag eller no. Eller kanskje i dag (lørdag)...? Noen ganger hender det jeg får krafitge el-smerter (kjennes ut som hold, og varer i... jeg veit ikke jeg, halvtime eller noe..). Jeg har ikke kjent akkurat det nå, men det kommer jo ;)

Så, alt tyder på at vi er midt oppi det hele ;)

Skrevet

Jeg har ingen peiling på når el er her, men i følge den el-kalkulatoren på babyverden, skal vel den fruktbare perioden være omtrent nå :) Så får nok lure mannen til køys i kveld også :) Hehe

Skrevet

er det ikke bare å peise på nå da? ;) Hvis du veit hvor lang syklus du har gjør kalkulatoren utregningen ganske sansynlig :)

Men om KROPPEN gjør jobben.....?! Det gjenstår å se. Du veit jo at du kan bli gravid på egenhånd nå så.... Det er jo godt å vite :)

Selv kjenner jeg at det "bobler" downstears, hehe.. Kjenner at ting skjer. Helt sprøtt. Men nå har vi "spart oss" noen uker, så det må jo være no skikkelig sprengstoff som baner vei ;)

Spennende, som alltid ;)

Skrevet

Haha :) Ja, dere er jo ganske fruktbare som allerede har to små, så sannsynligheten er jo stor for at det kan komme en til om 9 mnd :)

Så gjenstår det jo å se om eggene mine er like "snerpete" og høy på pæra nå og ikke vil ta imot besøk av disse kjekke soldatene som kommer svømmende i store tropper på kveldstid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...